جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 05:42
کد خبر: 11027

مجیدی انتخاب می کند دانشگر باشد یا نباشد

هر چقدر هم بخواهیم عملکرد کادر فنی استقلال پسا کرونا را زیر سوال ببریم از دو پیروزی با ارزش استقلال در گرمای طاقت فرسای استان خوزستان نمی توان به سادگی گذشت.

 در واقع اگر دیدارمقابل فولاد را با تمام حاشیه های آن فاکتور بگیریم،  استقلال هر تساوی خانگی را با یک پیروزی خارج خانه جبران کرد تا در پایان هفته 26 در جایگاه قابل قبول دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.جایگاهی که در صورت حفظ آن در پایان فصل چندان هم نمی تواند برای شاگردان مجیدی در شرایط موجود شکست تلقی شود، که البته دلایل مفصل این ادعا را به زمان دیگری موکول میکنم.

به هر حال حفظ رده دومی با توجه به فاصله بسیارنزدیک 3 تیم دیگر که مثل سایه پشت سر استقلال قراردارند، به این سادگی ها نیست و پیروزی در این چالش سخت می تواند برگ برنده فرهاد در این فصل محسوب شودف به شرطی که قدر دو بازی خانگی باقی مانده را بیشتر بداند .

بازی فردای استقلال مقابل سپاهان را باید به نوعی نبردی برای کسب عنوان نایب قهرمانی بدانیم . جدالی که تا دلتان بخواهد سوژه دارد و احتمال می رود با حاشیه های زیادی همراه باشد، هرچند که امیرقلعه نوعی به دلیل توصیه پزشکان فعلا قادر به همراهی تیمش از کنارزمین نیست که درغیر اینصورت صحنه های جالبی را می توانستیم از حضورهمزمان وی با مجیدی در حال هدایت تیمشان مشاهده کنیم.هرچند امیرخان دربازی این دو تیم که قرار است در فاصله ای کمتر از 9 روز دیگر از این دیدار درچهارچوب جام حذفی در  همین ورزشگاه آزادی برگزار شود احتمال زیاد حضور خواهد یافت.

 استقلال در شهر جم علی رغم اینکه توانست نتیجه خوبی را بدست بیاورد اما در غیاب مدافع یاغی خودش که اتفاقا دیدار رفت را هم به دلیل مسائل انضباطی از دست داده بود با هر حمله پارس جنوبی با خطرسختی تهدید میشد. که همین امر ممکن است فرهاد را از ادامه محرومیت دانشگر منصرف کند. دو ضربه سر رضا خالقی فر که اولی با فاصله بسیار کم و دومی مماس با تیر افقی دروازه، تبدیل به گل نشد زنگ خطری بود برای دیدار برابر تیمی که ارسال از جناحین  و استفاده از ضربات سر در تخصصشان است. ارسال های دقیق  منصوری و حسینی از دو جناح چپ و راست می تواند خط دفاع استقلال را دچار مشکل کند و باید دید مجیدی در نهایت  کدام مدافعش را در کنار چشمی  به میدان می فرستند تصمیمی که می تواند در سرنوشت استقلال و فرهاد مجیدی نقش بارزی را ایفا کند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48klm4