جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:46
کد خبر: 11019

واکنش ستاره بایرن به شایعات حضور در لیگ برتر

ژروم بواتنگ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داد

 وضعیت آینده ستاره خط دفاعی بایرن مونیخ یعنی ژروم بواتنگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه این بازیکن 31 ساله بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و نقش مهمی در قهرمانی باواریایی‌ها در بوندسلیگا ایفا کرد اما با این حال به نظر می رسد که وضعیت آینده اش در این تیم برای خود او نیز کمی مبهم است.

بواتنگ در این فصل مجموعا در 34 بازی برای بایرن مونیخ میدان رفته که البته هنوز ماجراجویی او با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد داشت. با این حال اما در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با انتقال احتمالی این بازیکن به لیگ برتر انگلیس و مشخصاً باشگاه منچستریونایتد وجود داشته است.

مدافع آلمانی حالا نسبت به شایعات پیرامونش که گفته می‌شود او فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد، واکنش نشان داده است. بواتنگ که پیش از این با لباس منچسترسیتی سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه داشته، در این رابطه گفت: " نمی توانم به طور قطعی بگویم نه. من تماشای لیگ برتر را دوست دارم و به بازی کردن در آنجا علاقه داشتم. این به من کمک زیادی کرد تا با بازیکنان کلاس جهانی تمرین کنم.

من نمی دانم بعدا چه خواهد شد. شما هرگز نمی دانید اما این طور نیست که بگویم نمی خواهم آنجا بازی کنم. این قطعاً یکی از لیگ های مورد علاقه من است. "

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vpzz4