پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:40
کد خبر: 11015

ادامه بحران کرونا در فوتبال اسپانیا

موج ابتلای بازیکنان فوتبال به کرونا در اسپانیا به باشگاه آلمریا رسید.

به نقل از آاس، باشگاه آلمریا امروز رسما اعلام کرد که تست کرونای یکی از بازیکنانش مثبت شده است. بازیکنی که روز گذشته کنار هم تیمی هایش تمرین کرده بود و حالا این تردید وجود دارد که او به دیگر هم تیمی هایش نیز ویروس را منتقل کرده باشد.

روز گذشته از تمامی بازیکنان آلمریا تست گرفته شد و در نتیجه یک نمونه مثبت اعلام شده تا سران باشگاه ضمن لغو تمرین امروز، بازیکنان را به قرنطینه خانگی بفرستند. قرار است تست دومی نیز از همه بازیکنان و کادر فنی گرفته شود.

تمرین دیروز اولین تمرین آلمریا زیر نظر مربی جدید بود. باشگاهی که خود را برای پلی آف صعود به لالیگا و دیدار برابر جیرونا مهیا می کند. این بازی قرار بود 6 روز پیش برگزار شود ولی به دلیل مسائل مربوط به هفته پایانی دسته دوم اسپانیا و عدم برگزاری بازی فوئن لابرادا و دپورتیوو به تعویق افتاد و برنامه جدید نیز هنوز اعلام نشده است.

مشخص نیست که اگر در تست دوم، چند مورد مثبت دیگر در آلمریا شناسایی شود، چه سرنوشتی در انتظار پلی آف صعود به لالیگا خواهد بود.

لالیگا دو روز پیش اعلام کرد که فوئن لابرادا که تنها به یک تساوی برابر دپور برای صعود به پلی آف نیاز دارد، از این مرحله کنار گذاشته شده و نام تیم الچه به کمیته برگزاری رقابت های فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد. فوئن لابردا با احتساب کادر فنی و دیگر اعضای باشگاه، 28 نمونه مثبت کرونا دارد ولی هفت بازیکن تیم اول باشگاه مشکلی برای بازی ندارند و باشگاه اعلام کرده است که با اضافه کردن بازیکنان تیم جوانان، قصد حضور برابر دپورتیوو را دارند.

لازم به ذکر است که روز گذشته تست کرونای ماریانو دیاز مهاجم رئال مادرید نیز مثبت اعلام شده بود.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ogzo3