جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 14:20
کد خبر: 10784

چلسی هم مشتری این ستاره شد

​به گفته‌ی رسانه های آلمانی، چلسی در این تابستان آماده‌ی رقابت با یوونتوس و اینتر برای به خدمت گرفتن رابین گوسنس، دفاع چپ آلمانیِ آتلانتا است.

 

 
به گفته‌ی رسانه های آلمانی، چلسی در این تابستان آماده‌ی رقابت با یوونتوس و اینتر برای به خدمت گرفتن رابین گوسنس، دفاع چپ آلمانیِ آتلانتا است. به گزارش فوتبالی، رابین گوسنس فصل فوق العاده‌ای داشته است، او در 38 بازی برای آتلانتا در سری آ، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا در مجموع 10 گل به ثمر رسانده و 8 پاس‌گل داده است که این آمار برای یک دفاع‌چپ، چشم‌گیر به شمار می‌رود.
 
این بازیکن 26 ساله در سال 2017 توسط آتلانتا به قیمت کمتر از 1 میلیون یورو از باشگاه هراکلس آلملو خریداری شد اما اکنون حداقل 30 میلیون یورو ارزش دارد. گوسنس در حال حاضر در سمت چپ خطِ دفاعیِ پنج نفره‌ی آتلانتا بازی می‌کند اما او قابلیت این را دارد تا به عنوان دفاع‌چپ در سیستم چهار دفاعه نیز بازی کند.
 
اینتر و یوونتوس به طور جدی به دنبال جذب این بازیکن هستند اما سایتِ آلمانی کیکر ادعا کرده است که باشگاه چلسی نیز به او به عنوان یک هدف جدی برای این تابستان نگاه می‌کند. باشگاه شالکه04 نیز از مشتریانِ اوست که در مقابلِ تیم هایی مثل یوونتوس، اینتر و چلسی نمی‌توان شانسی برای او قائل بود. گوسنس بازیکنی دو ملیتی است که تابعیت هلند و آلمان را دارد. اما در حال حاضر او تصمیم دارد تا برای تیم ملی آلمان به میدان برود.

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lma83