چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/29 01:35
کد خبر: 10694

مسی عصبانی بود، به حرف هایش اهمیت نمی دهم

کیکه ستین در نشست خبری امروز خود بار دیگر به انتقادات صریح لیونل مسی پس از بازی با اوساسونا واکنش نشان داد.

به گزارش رصد ورزشی : شب گذشته بود که اعلام شد کیکه ستین حداقل تا پایان کار بارسا در لیگ قهرمانان پست خود را حفظ خواهد کرد. پس از مسجل شدن قهرمانی رئال و شکست خانگی بارسا برابر اوساسونا که با انتقادات صریح و تند لیونل مسی همراه بود، به نظر می رسید باشگاه بارسلونا ستین را اخراج کند اما او موقتا رای اعتماد گرفت.

 

بارسا فردا در زمین دپورتیوو آلاوس یک بازی تشریفاتی را پیش رو دارد و سپس باید خود را برای بازی 18 مرداد مقابل ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مهیا کند. پس از بازی فردا، بازیکنان بارسا شش روز استراحت خواهند کرد و سپس تمرینات از سر گرفته می شود.

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری خود گفت:« معتقدم مهم است که لالیگا را با پیروزی تمام کنیم. باید خودمان را در شرایط روحی مناسب برای بازی با ناپولی مهیا کنیم. بازی با آلاوس می تواند برای تجدید قوای ما مناسب باشد و بازیکنان نیز به این ذهنیت رسیده اند.»

 

ستین در مورد جلسه شب گذشته با رئیس باشگاه بارسلونا گفت:« اینگونه جلسات در یک باشگاه طبیعی است. بی قراری همه برای بهتر شدن شرایط واضح است و باید به دنبال راه حل برای مشکلات بود. به همین منظور با رئیس جلسه داشتم. اینکه با خوشبینی خودمان را برای چالش های پیش رو آماده کنیم. لالیگا را از دست دادیم ولی چالش خیلی مهمی مثل لیگ قهرمانان در پیش است و باید تجدید قوا کنیم.»

 

ستین در پاسخ به این سوال که آیا همچنان با نظر مسی مبنی بر اینکه بارسا تیمی در حد قهرمانی اروپا نیست، مخالفت است، چنین گفت:« در برخی موارد با مسی موافقم و در برخی دیگر خیر. اگر مثل چند بازی اخیر که خوب نبودیم بازی کنیم، قطعا در لیگ قهرمانان به جایی نمی رسیم ولی اگر کارها را به شکل درستش انجام دهیم، شانس خواهیم داشت. در برخی زمینه ها تیم باید بهتر شود. باید باثبات تر و قابل اطمینان تر شویم. اگر مثل روز بازی با ویارئال باشیم(برتری 1-4)، قطعا در لیگ قهرمانان هم شانس قهرمانی خواهیم داشت.»

 

ستین معتقد نیست که انتقادات مسی متوجه او بوده است:« اصلا فکر نمی کنم منظور مسی از تغییرات، اخراج من بوده باشد. وقتی عصبانی هستیم، ممکن است هر حرفی بزنیم. مسی پس از شکست برابر اوساسونا عصبی بود و به مصاحبه اش اهمیت زیادی نمی دهم. مهم این است که از حالا به لیگ قهرمانان فکر کنیم. پس از بازی فردا نیاز به استراحت داریم و اینکه ذهن مان را برای چند روز رها کنیم. هدف رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است.»

 

مسی معتقد است که در بارسا انگیزه و شور لازم وجود ندارد. ستین در این رابطه گفت:« باید از لحاظ روحی و ذهنی بهتر شویم. اگر روحیه مان خوب باشد، جدیت و جنگندگی هم به تیم باز خواهد گشت. الان در شرایط ذهنی خوبی قرار نداریم و همه کمی ناامید و افسرده هستیم.»3

 

 

فکر کردن به استعفا:« روز اول گفتم تا زمانی که در بارسا هستم، از حضور در این باشگاه لذت خواهم برد. می دانستم که در بارسا شرایط آسانی را تجربه نخواهم کرد. این وضعیت برایم تازگی ندارد و هرگز هم به استعفا و رها کردن تیم فکر نکرده ام.

بارسا 15 سال است که فاتح عناوین مختلف شده و قطعا مدیریت بازیکنانش با تجربیات قبلی من متفاوت است. در برخی زمینه ها به مشکل برخوردم که طبیعی هم بود ولی به استعفا فکر نکرده و نخواهم کرد.»

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yydb4