سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 09:11
کد خبر: 10650

عواقب تلخ نایب قهرمانی بارسلونا در لالیگا

بارسا پس از کسب رتبه دوم لالیگا فصل بعد در سید دوم لیگ قهرمانان قرار خواهد داشت. بارسلونا به بدترین شکل کورس قهرمانی لالیگا را به رئال باخت

بارسا پس از کسب رتبه دوم لالیگا فصل بعد در سید دوم لیگ قهرمانان قرار خواهد داشت. بارسلونا به بدترین شکل کورس قهرمانی لالیگا را به رئال باخت.

 

تیمی که قبل از قرنطینه دو امتیاز از رئال پیش بود، حالا 7 امتیاز کمتر دارد و شب گذشته شاهد جشن قهرمانی دشمن دیرینه خود بود. این در حالی است که هنوز یک هفته دیگر تا پایان لالیگا باقیمانده است. با این نایب قهرمانی، بارسا پس از دو سال در سید دوم لیگ قهرمانان قرار خواهد گرفت و باید منتظر برخورد با غول های فوتبال اروپا در دور گروهی باشد. تنها شانس بارسا برای حضور در سید یک، کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در تاریخ دوم شهریور است که فعلا اتفاقی بعید به نظر می رسد.

 

در حال حاضر بایرن مونیخ، لیورپول، رئال، زنیت و پی اس جی حضورشان در سید یک قطعی است. احتمالا یوونتوس نیز با کسب عنوان قهرمانی ایتالیا به این سید اضافه خواهد شد و قهرمان چمیپونزلیگ و لیگ اروپا نیز دو جایگاه باقیمانده را پر خواهند کرد. اگر قهرمان چمپیونزلیگ، عنوان قهرمانی لیگ داخلی را نیز کسب کرده باشد، آنگاه پورتو است که به سید یک اضافه خواهد شد.

 

به این ترتیب بارسا احتمال اینکه در دور گروهی فصل بعد با غول هایی چون بایرن، لیورپول، پی اس جی و یوونتوس روبرو شود بالاست که کار را برای آبی اناری ها بسیار سخت خواهد کرد. قهرمان لیگ اروپا نیز ممکن است منچستریونایتد و اینتر باشند که قرعه سخت دیگری برای بارسا و دیگر تیم های سیدهای پایین تر خواهد بود. به اینها سیتی را هم اضافه کنید که اگر قهرمان چمپیونزلیگ شود، در سید یک قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27nwn3