پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/25 12:41
کد خبر: 10597

رضائیان: با باشگاه ماشین سازی توافقی نداشتیم

عواقب کار بر عهده افاضلی استمدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: در مورد جدایی افاضلی موافقت خودمان را اعلام نکردیم و هیچ توافقی هم با باشگاه ماشین‌سازی نداشتیم.

بهرام رضائیان در خصوص جدایی هومن افاضلی از تیم پارس جنوبی‌جم اظهار داشت: ما موافق رفتن افاضلی نبودیم و او در شرایط خوبی تیم ما را ترک نکرد. در مورد جدایی افاضلی موافقت خودمان را اعلام نکردیم و هیچ توافقی هم با باشگاه ماشین‌سازی نداشتیم.

رضائیان تصریح کرد: قانون نقل و انتقالات مربی مانند بازیکنان نیست که مشکلی برای باشگاه مقصد پیش بیاید. سرمربی می‌تواند یکطرفه فسخ و کارش را در باشگاه مقصد شروع کند. قانون این حق را به مربی داده اما عواقبش با خودش است نه با باشگاه مقصد، یعنی باشگاه ماشین‌سازی قصوری نکرده است. آن‌ها با من تماس گرفتند و من هم اعلام کردم از رفتن افاضلی رضایت نداریم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد شکایت از افاضلی، عنوان کرد: کاری نداریم که افاضلی کجا رفته، او تمرینات ما و باشگاه ما را ترک کرده و ما هم مراتب را به سازمان لیگ اعلام کردیم. افاضلی در این مورد هیچ صحبتی با ما نکرد. حتی این مسأله را بیان هم نکرد و رفت. حتی در مورد نامه استعفایش هم با ما صحبتی نکرد و فقط آن را فرستاد.

وی در مورد معرفی جانشین افاضلی در پارس جنوبی‌جم گفت: گزینه‌های متعددی داریم که تا قبل از بازی این هفته گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم. همه مربیانی که بیرون هستند در لیست ما قرار دارند.

رضائیان در مورد رای مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: ما مدارک‌مان را شنبه تحویل کمیته استیناف می‌دهیم و توقع‌مان این است که با بررسی همه مستندات رأیی عادلانه بدهند و انتظار داریم نتیجه این مسابقه سه بر صفر شود.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36m9z4