جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/25 12:30
کد خبر: 10588

واکنش سیمئونه به جدایی یان اوبلاک

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به شایعات پیرامون انتقال یان اوبلاک به چلسی واکنش نشان داد.

یان اوبلاک در چهار فصل گذشته بهترین دروازه‌بان رقابت‌های لالیگا بوده است. این گلر اسلوونیایی در فصل جاری نیز تنها 26 گل در 36 بازی دریافت کرده و یکی از مهمترین عوامل حضور روخی بلانکو در جمع چهار تیم بالای جدول لالیگا بوده است.

 

طی روزهای گذشته اما گفته شد که باشگاه چلسی به شدت شرایط جذب دروازه‌بان 27 ساله اتلتیکو مادرید را دنبال می‌کند زیرا به نظر می رسد فرانک لمپارد به کپا آریسابلاگا اعتقاد چندانی ندارد و به شکل جدی خواهان جذب یک دروازه بان جدید شده است.

 

با این وجود به نظر می‌رسد که دیگو سیمئونه خیلی هم از شایعات پیرامون انتقال اوبلاک به چلسی تعجب نکرده است‌‌. سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " این مسئله خیلی باعث تعجب من نشده چرا که هر ساله مهم ترین بازیکنان ما توسط بهترین باشگاه های جهان تحت نظر قرار می گیرند. طبیعی است که شما همواره دنبال بهترین ها باشید و در تیم ما تعداد زیادی از آنها وجود دارد. بعضی از آن ها، اینجا را ترک کرده اند و برخی دیگر نیز هنوز در تیم حضور دارند.

 

طبیعی است که هر تیمی به دنبال جذب یان اوبلاک باشد. او کاپیتان ماست و بازیکن مهمی برای مان محسوب می‌شود. امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز روی او حساب کنیم چرا که بازیکن مهمی برای ماست."

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pzp62