یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/10 09:23
کد خبر: 10160

شاهین بوشهر ناامید از بازگشت میشو

مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قرار است جلسه‌‌ای را در خصوص تعیین تکلیف کادرفنی این تیم برگزار کنند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر همچنان از مهردادکریمیان در راس کادرفنی استفاده می‌کند و این در حالی است که علیرغم اعلام مدیرعامل باشگاه شاهین به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه اگر میشو تا بعد از بازی با نفتمسجد سلیمان اقدامی برای بازگشت انجام ندهد، کادرفنی را با جذب یک مربی با تجربه ایرانی تقویت می‌کنند، اما هنوز خبری از تعیین تکلیف سرمربی نماینده بوشهر نیست.

مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پس از مدتی مذاکرات شفاهی، پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با ارسال نامه الکترونیکی به صورت کتبی و رسمی به میشوکریستیچوویچ ضرب‌الاجلی 24ساعته دادند که این ضرب‌الاجل امشب به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد و شنیده می‌شود؛ این مربی کروات بازگشتی به ایران نخواهد داشت و بنابراین مدیران شاهین باید به فکر اجرای نقشه دوم و استخدام یک مربی با تجربه برای هدایت تیم در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم باشند.

البته قطع همکاری با میشو خطری را از جانب فیفا متوجه باشگاه بوشهری نمی‌کند چرا که این باشگاه برای این موضوع وکیل استخدام کرده و از طرفی مرخصی درنظر گرفته شده برای میشو نیز تا تعطیلات عید نوروز بوده و در حال حاضر زمان مرخصی او که دوبار هم تمدید شده، به پایان رسیده است.

ضمن اینکه مکاتبه رسمی مسئولان باشگاه دست آن‌ها را برای دفاعیه احتمالی در فیفا را باز می‌گذارد. البته کریستیچوویچ هم به صورت رسمی عدم بازگشت به ایران را اعلام نکرده و فقط به صورت شفاهی روند رو به رشد کرونا را دلیل عدم حضور در کشورمان می‌داند و تنها در صورت کاهش آمار ابتلا به کرونا حاضر به بازگشت است.

با اینحال قرار است مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، امشب جلسه‌ای را در خصوص تعیین تکلیف کادرفنی برگزار کنند و به احتمال زیاد کار را با کادرفعلی و با مهردادکریمیان ادامه بدهند اما همانطور که اشاره شد استخدام یک مربی با تجربه در برنامه دوم سعید مسیگر و همکاران او در کادرمدیریتی باشگاه است و به همین خاطر گزینه‌های نام آشنایی هم در رادار آن‌ها قرار دارد.

 

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lax83