پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/06 12:53
کد خبر: 10074

علت غیبت رونالدو چیست؟

​ممکن است کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار امشب مقابل لچه استراحت کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از سپری کردن روزهایی پرحاشیه و تلخ به علت شکست مقابل ناپولی در فینال جام حذفی، چند روز اخیر همه چیز به بهترین شکل ممکن برای بیانکونری پیش رفته است. این هفته لاتزیو مقابل آتالانتا مغلوب شد و اینتر نیز برابر ساسولو به تساوی رضایت داد تا حالا با چهار امتیاز اختلاف، یوونتوس یک بار دیگر در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.

اما نشریه گاتزتا مدعی شد ممکن است مائوریتزیو ساری در بازی امشب تیمش مقابل لچه به کریستیانو رونالدو استراحت دهد. ستاره پرتغالی در همه دقایق دیدارهای یوونتوس در آغاز دوباره مسابقات در میدان حاضر بوده و با توجه به فشردگی بازی ها در ادامه فصل و در نهایت فرا رسیدن موعد برگزاری لیگ قهرمانان که اصلی ترین هد یوونتوس در فصل جاری محسوب می شود، شاید در بازی امشب جایی در ترکیب نداشته باشد

دیدار مقابل لچه احتمالا بازی دشواری برای یوونتوس نخواهد بود و پیش بینی ها حاکی از پیروزی احتمالی و آسان تیم ساری است. کریستیانو رونالدو که در روزهای منتهی به تعطیلی فوتبال نمایش فوق العاده ای داشت و به صورت متوالی موفق به گلزنی می شد، در این مدت اخیر چندان روی فرم نبوده است. البته رونالدو در بازی قبلی یوونتوس مقابل بولونیا از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/278wn3