پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 12:00
کد خبر: 10042

بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن شد

پاری سن ژرمن تنها با دریافت 175 میلیون یورو راضی به فروش ستاره برزیلی خود یعنی نیمار و بازگشت او به بارسلونا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: نیمار بعد از گذراندن چند فصل فوق العاده با بارسلونا، در تابستان سال 2017 ساز جدایی کوک کرد؛ موضوعی که باعث شد این فوق ستاره برزیلی با یک قرارداد تاریخی به ارزش 222 میلیون یورو راهی لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن شود.

بسیاری معتقد بودند که نیمار برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی و کسب جوایز فردی بارسلونا را ترک کرده و راهی PSG شده است اما با این وجود ستاره برزیلی طی یکی دو سال اخیر نتوانسته انتظارات را در تیم فرانسوی برآورده کند چرا که مصدومیت های متوالی و حاشیه های بی پایان نیمار، او را روزهای فوق العاده گذشته دور کرده است.

با وجود منتفی شدن بازگشت نیمار به بارسلونا در تابستان گذشته اما هنوز هم صحبت های زیادی در این باره مطرح می‌شود. از طرفی گفته می شود که باشگاه کاتالانی قصد دارد با وارد کردن چند بازیکن به معامله جذب نیمار، قیمت این فوق ستاره برزیلی را کاهش دهد. با این حال اسپورت گزارش داده که پاری‌سن‌ژرمن به هیچ وجه با این موضوع موافقت نخواهد کرد و تنها در صورت دریافت مبلغ 175 میلیون یورو راضی به فروش نیمار خواهد شد؛ مبلغی که پرداخت آن توسط بارسا در شرایط اقتصادی کنونی غیر ممکن به نظر می رسد.

 

منبع: وزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rkww4