چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 09:56
کد خبر: 10039

پیغام مستقیم راموس برای رئیس با کاشته استثنایی

​سرخیو راموس که هنوز قراردادش با رئال تمدید نشده، با گلی که شب گذشته به ثمر رساند پیغامی مستقیم برای سران رئال فرستاد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تنها یک سال تا اتمام قرارداد سرخیو راموس با رئال باقیمانده و خبری از مذاکرات برای تمدید نیست. پیش از شیوع کرونا به نظر می رسید گفت و گوها در بهار آغاز خواهد شد اما همه چیز به ماه های بعد موکول شد. بین دو طرف همه چیز خوب پیش می رود و به همین دلیل هیچ عجله ای در رئال برای شروع مذاکرات با راموس دیده نمی شود.

از لحاظ قانونی راموس می تواند از اول ژانویه 2021 مذاکرات با باشگاه های دیگر را شروع کند اما سران رئال خوشبینند که قبل از ژانویه با او به توافق نهایی برسند. گفته می شود راموس خواهان تمدید دو ساله تا 2023 است ولی رئال طبق سیاست قدیمی باشگاه، سال به سال با وی تمدید خواهد کرد.

کاپیتان 34 ساله رئال این روزها در اوج آمادگی است و همین فرم عالی، طعنه ای است به سیاست رئال که اعتقاد دارد با بازیکنان بالای 32 سال باید سال به سال تمدید صورت بگیرد.

فلورنتینو پرز رئیس رئال اطمینان دارد که راموس را حداقل تا 2022 در اختیار خواهد داشت یعنی زمانی که قرار است ورزشگاه برنابئوی جدید و بازسازی شده، افتتاح شود. جام جهانی قطر نیز در پیش است و رئال نمی خواهد کاپیتان اسپانیا در این تورنمنت، بازیکنی خارج از باشگاه باشد.

در شروع مجدد لالیگا سرخیو راموس موفق به زدن 3 گل در 4 بازی شده است. او دروازه ایبار، سوسیداد و مایورکا را باز کرده و به خصوص گل شب گذشته او به مایورکا که روی یک کاشته زیبا به ثمر رسید، بار دیگر ثابت کرد که سن برای کاپیتان رئال تنها یک عدد است.

این سومین گل او روی ضربات کاشته بود. پیش از این او یک گل کاشته با پیراهن اسپانیا به پاناما زده بود و یک کاشته نیز در تاریخ 7 می 2014 به وایادولید(در روز غیبت رونالدو) زد. در دیداری که 1-1 مساوی تمام شد.

به این ترتیب تعداد گل های راموس در تمام رقابت های این فصل به 10رسید(هشت گل در لالیگا) و از فصل 77-1976 که "پیری" توانسته بود 10 گل به ثمر برساند، سابقه نداشته یک مدافع بتواند در طول فصل، این تعداد گل برای رئال وارد دروازه حریفان کند. برد شب گذشته، سیصدمین برد راموس با پیراهن رئال نیز بود.

بی تردید راموس حالا بیش از همیشه سران رئال را برای قبول شرایط تمدید دو ساله، تحت فشار قرار داده است.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oeyl4