دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 06:18
الیکا عبدالرزاقی | بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی | همسر الیکا عبدالرزاقی
کد خبر: 33764

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی؛ از ماجرای آشنایی با امین زندگانی تا فاصله باورنکردنی بین این زوج!

الیکا عبدالرزاقی در 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد. الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است.

الیکا عبدارزاقی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که در تاریخ 18 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر متولد شده. الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشگاهی از آموزشگاه هنری سمندریان است. الیکا عبدالرزاقی با بازی در سریال باغ مظفر به شهرت رسیده است. وی در سال 1376 در سن 18 سالگی به پیشنهاد مادرش به کلاس های استاد سمندریان رفت و توانست با نمایش دایره گچی قفقازی به تئاتر راه پیدا کند.

 

حرفهای سنگین الیکا عبدالرزاقی به وزیر راه و شهرسازی | عبدالرزاقی به سیم آخر زد!

 

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در سال 1377 توانست در تست بازیگری سریال گمشده وارد تلوزیون شود و سال بعد در فیلم مومیایی سه در کنار پرویز پرستویی ایفای نقش کرد.

سال 1385 وقتی 27 ساله بود به دعوت مهران مدیری در سریال «باغ مظفر» بازی کرد تا اینکه با سریال «مرد هزاز چهره» و در نهایت با «قهوه تلخ» به اوج شهرت رسید. الیکا عبدالرزاقی از سال 1385 اغلب در همه کارهای مدیری حضور داشت، آخرین همکاری این دو به سری اول «دورهمی» برمیگردد .

الیکا عبدالرزاقی در سال 1391 با امین زندگانی در تئاتر آشنا شد و در سال 1392 این آشنایی منجر به ازدواج شد. امین زندگانی سابقا یک ازدواج ناموفق با خانم بازیگر «مینا لاکانی» داشته است.

 

عکس دیده نشده از الیکا عبدالرزاقی 16 سال پیش + تصاویر

 

الیکا عبدالرزاقی

صحبت های الیکا عبدالرزاقی درباره همسرش

من و امین در عین تفاهم زیادی که داریم بسیار متفاوت هستیم ، بخشی از این تفاوت هایی که داریم از سبک زندگی متفاوتمان نشات می گیرد.

من در یک خانواده شمالی بزرگ شدم و او در یک خانواده جنوبی، اما عشق و علاقه باعث شده به یکدیگر فارغ از این فاصله ها نزدیک شویم.

الیکا غبدالرزاقی در 11 سالگی دچار یک بیماری التهابی بنام «گیلن باره» شد و بدن ایشان از کمر به پایین فلج شد تا اینکه بعد از بهبودی ، پای چپشان کمی مشکل پیدا کرده بود که بینندگان متوجه این موضوع نشده بودند تا اینکه در پلان های لانگ شات سریال «سرباز» این موضوع عیان شد.

الیکا عبدالرزاقی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9mkl