سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/18 01:43
کد خبر: 15703

مهناز افشار به ایران باز میگردد؟ + عکس

مهناز افشار که مدتی است به خارج از ایران سفر کرده است و احتمال بازگشت این بازیگر به ایران بسیار کم است.

مهناز افشار که مدتی است به خارج از ایران سفر کرده است و احتمال بازگشت مهناز افشار به ایران بسیار کم است. حال منوچهر هادی از وزارت ارشاد خواست تا امکان بازگشت مهناز افشار را فراهم کند.

 

13518467_570

 

 

ماجرای خودکشی مهناز افشار

مهناز افشار  بازیگر سینما که پس از مدت‌ها به توییتر بازگشته بود، توییت‌هایی را درباره  خودکشی  و  مرگ  خودخواسته منتشر کرد و نوشت خود او دو بار تصمیم به خودکشی گرفته است.

 

 

خودکشی مهتاز افشار

خودکشی مهتاز افشار

 

مهناز افشار  در توییتر خود نوشت: به نظرم مرگ ناشی از خودکشی نمی‌تونه انتخاب از سر خوشبختی و رضایت باشه که بهش حتی برچسب حق انتخاب و مهر تایید بزنیم. انتخابی که از سر ناچاری و ناتوانی منجر به مرگ بشه دیگه انتخاب نیست! سعی کنیم برای نجات و امید دادن راه‌های بهتری بهم پیشنهاد کنیم و تشویق به زندگی رو الگو قرار بدیم

 

او سپس از تجربه خود برای تصمیم به خودکشی چنین نوشت: من هم دوبار تصمیم به خودکشی گرفتم یکبار وقتی پدرم فوت شد و فکر کردم زندگی دیگه معنی نداره و بار دوم هم حدود ۷ سال پیش بود. خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه‌اش کردم. یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی رو‌ میدونم!حتی به سختی

 

مهناز افشار سپس نوشت: و در آخر و بعد این اعتراف باید بگم خانم‌ها و آقایان چه آنها که هم نظر هستیم و چه آنها که کاملا متضاد باید اینو بدونیم خوبه که این حق زیبای حیات را از خودمون و دیگران دریغ نکنیم و همدیگرو به امید و زیستن و‌ تلاش تشویق کنیم . بالاخره هممون دیر یا زود با هر باوری خواهیم رفت.

 

 

زندگی شخصی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶، در تهران است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، استاد برجسته تئاتر و بازیگری تعلیم دید. زندگی در یک خانواده مذهبی باعث شد که او با محدودیت‌ها و نارضایتی‌هایی برای کار بازیگری روبه رو شود، اما نارضایتی خانواده در نهایت نتوانست فعالیت حرفه‌ای او را محدود کند.

 

مهناز افشار در دوران دبیرستان

بسیاری از سلبریتی‌ها غیر از شغل حرفه‌ای خود، به صورت تفننی و تفریحی به مشاغل دیگری هم روی می‌آورند، مهناز افشار هم از این دسته است.

 

PFxR9X4BvCrw


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488l5a