دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/21 13:20
کد خبر: 14573

سارا و نیکا در ایران ممنوع الکار شدند؟ + فیلم و عکس

​سارا و نیکا فرقانی با توجه به انتشار عکس هایشان در استخر مختلط و رفتارهای مجازی خارج از عرف سلبریتی ها دیگر در تلویزیون ایران دیده نخواهند شد.

طبق شنیده ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید « پایتخت » ، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح بابا پنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.

از نکات دیگر فصل هفتم « پایتخت » می‌توان به حذف نقش سارا و نیکا به دلیل حواشی چند ماه اخیر آنها در فضای مجازی اشاره کرد.

با توجه به اینکه سعید آقاخانی نیز از تابستان امسال، فصل سوم «نون خ» را کلید زده و اواخر فیلمبرداری آن است و مجموعه « پایتخت » همچنان در مرحله پیش تولید ، باید منتظر ماند و دید شبکه یک سیما کدام مجموعه را برای پخش در ایام نوروز انتخاب خواهد کرد.

عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر برای آن ها حاشیه ساز شد. در  عکس های سارا و نیکا داخل استخر که مشخص است پنهانی از سارا و نیکا در استخر  بازیگران ۲ قلو سریال پایتخت گرفته شده است، آن هم در خارج از کشور و در یک استخر عمومی دیده می شوند.

 
 

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

۲ بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر ۲ قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ee8j