دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/25 04:30
کد خبر: 13130

همسر محسن فروزان فوتبالیست معروف کیست؟ + تصاویر

محسن فروزان دروازه‌بان فوتبال ایرانی، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در رشت است.

 

 

9898

 

بیوگرافی محسن فروزان و همسرش

 

نام کامل: محسن فروزان مصردشتی

تاریخ تولد: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷

محل تولد: رشت، ایران

زمینه فعالیت: دروازه‌ بان فوتبال

قد: ۱۸۶

نام همسر: نسیم نهالی (مدلینگ)

 

 


جهت دریافت وام 50 میلیون تومانی اینجا کلیک کنید..


 

 

محسن فروزان دروازه‌بان فوتبال ایرانی، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در رشت است. او دارای 2 برادر و یک خواهر است و فرزند آخر خانواده است

 

 

همسر محسن فروزان

محسن فروزان در مرداد 95 بنام نسیم نهالی ازدواج کرد. نسیم نهالی متولد ۱۳۶۸ است، شغل وی مدلینگ و پوزر لباس و آرایش است.

 

mKqTEosCxxLd

 

 

رستوران داری محسن فروزان

فروزان در سال95 اولین شعبه رستوران خود در تهران را افتتاح کرد. بدین ترتیب در کنار حرفه فوتبال به شغل رستوران داری نیز مشغول است.

 


فیلم لورفته از همسر دوم استاد شجریان در بیمارستان + فیلم


 

 

7fbda545-c273-4d8f-a01e-7bcb03f5392b

 

محسن فروزان در کنار همسرش نسیم نهالی

او فوتبال خود را از تیم‌های پایه شهرداری خمام و داماش گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان داماش پیوست.

سپس برای انجام سربازی به مدت دو سال به تیم نظامی ملوان رفت. او اولین بار در فصل ۸۹–۸۸ دروازه‌بان فیکس داماش گیلان شد.

وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل،در سال ۱۳۹۰ به تراکتورسازی تبریز ملحق شد.

فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی آمد اما پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد و در تیرماه سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۲ ساله به استقلال تهران پیوست.

او در خرداد ماه ۱۳۹۷ با قراردادی سه ساله مجدداً به تراکتورسازی بازگشت.

 

TCAVWheKRY3c

 

 

سوابق ملی محسن فروزان

۱۳۸۳- حضور در مسابقات نوجوانان آسیای ژاپن که منجر به کسب مقام چهارم ایران شد.

۱۳۸۴- حضور در مسابقات جوانان آسیا در کشور هندوستان.

۲۰۰۵ میلادی- کسب عنوان بهترین دروازه‌بان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان در کشور دانمارک که تیم ملی فوتبال دانش آموزان ایران در آن سال قهرمان جهان شد. 

۱۳۸۶- دعوت به تیم ملی المپیک ایران و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸

فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود.

 

2222

 

 

افتخارات باشگاهی محسن فروزان

- نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران - به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز (۹۲–۱۳۹۱)

- نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران - به همراه باشگاه تراکتورسازی تبریز (۹۱–۹۰)

- بازیکن پدیده فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران (۹۱–۹۰)

- برترین گلر جوانان جهان (۲۰۰۶ میلادی)

 

7x7W57qKzar5

 

از آشنایی تا ازدواج محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی

نسیم نهالی: من در شهر تبریز دانشجو بودم و محسن هم در تیم گسترش فولاد تبریز بود. ما در همان تبریز با هم آشنا شدیم. به مرور زمان رابطه ای شکل گرفت.

محسن فروزان: حدود 3سال زمان برد تا به تصمیم برای ازدواج رسیدیم. در این مدت هم خانواده ها در جریان بودند و باهم در ارتباط بودیم تا بتوانیم به شناخت کافی از یکدیگر برسیم. دقیقا در تاریخ 21 تیرماه سال 92 بود که باهم آشنا شدیم.

بعد از 3سال حس کردم که به یک شناخت کامل از یکدیگر رسیده ایم و الان بهترین زمان برای این است که ازدواج کرده و زیر یک سقف باهم زندگی کنیم. خدا را شکر هم همسرم و هم خانواده اش نیز رضایت کامل داشتند.

هدف مان را از زندگی مشترک مشخص کردیم و قبل از ازدواج به تفاهم کامل رسیدیم. البته تفاهم کامل ما این بود که "هرچیزی که همسرم بگوید، من بگویم چشم!" این تفاهم بعد از 3سال ایجاد شد و من حرف اول و آخر را در خانه می زنم و آن هم "چشم" است (خنده!) 

نسیم نهالی: اتفاقا محسن اصلا زن ذلیل نیست! ما با هم تفاهم داریم... ضمنا من این را هم بگویم که برای خواستگاری، پیشنهاد رومانتیکی از محسن دریافت نکردم! 

محسن: همیشه این موضوع را می گوید که دوست داشته من خیلی رومانتیک از او خواستگاری کنم. من در یک جو ورزشی و فوتبالی بزرگ شدم که بحث رومانتیک بودن در آنجا خیلی وجود ندارد.

البته من شخصا خیلی احساساتی و رومانتیک هستم ولی در آن زمان آنقدر درگیر مسائل فوتبالی بودم که این موضوع را فراموش کرده بودم که باید شرایطی رومانتیک فراهم کرده و از نسیم نهالی خواستگاری کنم. 

نسیم نهالی: اگر بخواهم محسن را تعریف کنم باید بگویم یک پسر لوس و بامحبت و به شدت باصداقت. شاید مهمترین دلیلی که عاشق محسن شدم، صداقتش بود. هر چیزی که حتی به ضررش هم باشد بازهم دروغ نمی گوید.

محسن: همسرم بسیار صداقت دارد، مهربان است و عاشق. ما جدا از اینکه زن و شوهر خوبی هستیم، دوستان خوبی هم برای یکدیگر هستیم. واقعا به داشتن چنین همسری افتخار می کنم و از زندگی ام لذت می برم. البته این را هم بگویم که همسرم خیلی احساساتی است.

 

6-1

 

سلفی محسن فروزان وهمسرش

محسن فروزان: من شرایط اخلاقی ام خاصی دارم و در فوتبال ما، بازیکنی مثل من را کم می پسندند! مربیان و مدیرعامل ها، بازیکنانی را دوست دارند که اگر بدترین شرایط را هم سر آنها بیاورند، بازیکن حرفی نزند و اعتراضی نکند. برای همین چندسال بود که حتی نیم فصل جابجا می شدم و این شرایط را سخت تر کرده بود.

متاسفانه الان شرایط طوری شده که کم کم فوتبال ما تبدیل به کره شمالی شده است، یعنی در تمام مسائل شخصی افراد ورود می کنند و بازیکنان به یکسری تفکرات که در این شرایط مطابقت ندارد، محدود می کنند. ما یک نسل جوان هستیم که حتی با یک دهه قبل خودمان هم تفاوت داریم. در عین حال که کشور قانون دارد و همه ما آن را رعایت می کنیم، ولی زندگی شخصی آدم ها به خودشان ارتباط دارد.

یکی از این موارد حاشیه ای برای ما موضوع خواستگاری و عکس مراسم خواسنگاری ما بود که من را به کمیته اخلاق خواستند و آن روزهای خوب ما را خراب کردند! حراست فدراسیون رفتم و گفتند نباید این عکس ها را بگذارید و در این بین یکسری دوستان هم هستند که برای پربازدیدشدن سایت ها و صفحات شان به این مسائل دامن می زنند، آنها را بزرگ می کنند و حاشیه می سازند که من هم رفتم و توضیح دادم که این عکس خواستگاری ماست و گفتند عکس را از صفحه ات پاک کن و ما هم پاک کردیم و موضوع ختم به خیر شد!

دوباره رسیدیم به موضوع دیگری که کار و شغل همسرم است. همسرم کار تبلیغات انجام می دهد و این درست نیست که به خاطر شغل همسرم، من را از فوتبال محروم کنند! شغل همسرم به من مربوط است، ولی همسرم هر شغلی که داشته باشد، دلیلی برای این نیست که محسن فروزان فوتبالیست را از فوتبال محروم کنند! این خارج از حیطه فوتبال است. ولی آمدند و گفتند باید محسن فروزان 6ماه محروم شود!

ما مسافرت ماه عسل رفته بودیم و به محض اینکه رسیدیم به هتل، تا اینترنت را فعال کردم، دیدم حکم محرومیت من منتشر شده است. آن یک هفته ای که مسافرت بودیم دائم به این موضوع فکر می‌کردم. شما فکر کنید در فصل نقل وانتقالات 6ماه محروم شوید، یعنی یکسال را کامل از دست داده اید و در واقع آن یک هفته را هم خراب کردند. 

نسیم نهالی: وقتی یک فردی تشکیل خانواده می دهد و نشان می دهد که همسر، خانواده و فرزندش را دوست دارد، این خودش یک نوع فرهنگسازی است و باید به آنها بها داده شود نه اینکه با آن مقابله شود. این موضوع کمک می کند به جلوگیری از برخی مسائل بد که در کشور رواج پیدا نکند. متاسفانه با یکسری بهانه های عجیب جلوی این کارها را می گیرند که نباید با همسرت عکس داشته باشی!

راستش زندگی با یک فوتبالیست خیلی سخت است. به هر حال وقتی آدم بیشتر در چشم باشد، مردم ریزبین تر شده و از هیچ چیز نمی گذرند. البته من پیش از ازدواج با محسن نسبت به این اتفاقات آگاه بودم و حتی شرایط بدتری را هم تصور می کردم ولی حالا می گویم زندگی با یک فوتبالیست سخت است ولی اصلا بد نیست. همسری در حد تیم ملی داشتن نصیب هرکسی نمی شود. 

 

ماجرای دستگیری محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی به علت شرط‌بندی

محسن فروزان در اواخر فروردین ۹۸ به خاطر دریافت گلهای مشکوک در بازی مقابل سپیدرود رشت، از تیم اخراج شد، سپس توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت ۱ ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تعلیق شد.

همسرش، نسیم نهالی، به علت شرط‌بندی غیرقانونی و همچنین توهین نژادی به مردم تبریز در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار داشت، تا اینکه این زوج جنجالی و پر حاشیه در تاریخ ۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تهران دستگیر شدند،

خبر دستگیری وی و همسرش اوّل بار از صفحه اینستاگرامی احمد علیرضا بیگی، استاندار اسبق آذربایجان شرقی و نماینده کنونی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به فاصله یک روز در تاریخ ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ سازمان اطلاعات سپاه دستگیری این زوج را تأیید کرد و اتهام محسن فروزان، تبانی در بازی مقابل سپیدرود و اتهام همسرش، شرط‌بندی غیرقانونی اعلام شد.

 

 


رقص داور عصر جدید در خیابان 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bdoe3