دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 03:39
کد خبر: 13058

ازدواج همایون شجریان و همسر اول رامبد جوان صحت دارد؟ + فیلم و تصاویر

خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان بعد از همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان و قطعه چرا رفتی، منتشر شد و واکنش های بسیاری به این خبر نشان داده شد.

خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان بعد از همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان و قطعه چرا رفتی، منتشر شد و واکنش های بسیاری به این خبر نشان داده شد. سکوت دو طرف به این خبر بیشتر به این شایعه دامن زد اما پس از چندی این خبر به فراموشی سپرده شد. 

 

 

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان با انتشار تصاویر خاص از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در مراسم خاکسپاری این شایعه دوباره منتشر شد و بسیاری معتقدند که این دو به صورت پنهانی بایکدیگر ازدواج کردند.

 

 

خبر ازدواج همایون شجریان پسر خسروی آواز ایران با سحر دولتشاهی در فضای مجازی منتشر شد.هیج یک از طرفین تاکنون خبر این ازدواج را تایید نکردند و هیچ مصاحبه ای در این باره نداشتند و قطعا که این خبر شایعه ای بیش نیست و صحت ندارد.

 

 

 

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 

iF6Md7adR18H

 

زندگینامنه سحر دولتشاهی

او متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است. لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه دارد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره است و به جز خودش یک خواهر (نسیم دولتشاهی) و یک برادر (روزبه دولتشاهی) دارد. در مصاحبه‌ای گفته است که از کودکی به همراه خانواده بیننده حرفه‌ای تئاتر بوده است و کار هنری را نیز در زمانی که دانشجو بود با تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرده است. تئاتر را به طور حرفه‌ای در سال ۷۹ آغاز کرده است.

همسر اول او رامبد جوان از هنرپیشگان و بازیگران سینما و تلویزیون بود. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که ما دوستان مشترکی داشتیم و دورادور هم را می‌شناختیم.

 

6-1

6-3 (1)

5d090fb64b71f

 

بعد از ۵ سال شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید، ابتدا کسی این حرف را باور نمیکرد، چون این زوج دوست داشتنی به نظر جدا نشدنی بودند. اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و طلاق گرفته اند. در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت‌ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه‌ها بازگو کنند. آن‌ها هرگز دلیلی برا جدایی شان مطرح نکردند، اما چندی بعد از این جدایی رامبد جوان با نگار جواهریان هنرپیشه دیگری ازدواج کرد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.

 

5-1

 

سحر دولتشاهی در مصاحبه‌ای گفته بود: بازیگری از بچگی برایم جذاب بود، اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است. در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می‌نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می‌کردم. خیلی غبطه می‌خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی‌دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم! هنوز هم فکر می‌کنم یکی از شغل‌های ایده آلم نویسندگی است.او در این سال‌ها موفق به ترجمه چند کتاب شده است.

 

برای سحر دولتشاهی سال ۹۳ نقطه عطفی در کارنامه اش بود؛ او از یک طرف بعد از مدت‌ها ایفای نقش مکمل در فیلم‌های مختلف در سومین فیلم حسین فرحبخش یعنی “مستانه” نقش یک را ایفا کرد و از آن طرف با دو فیلم نسبتا خوب “شکاف” و “عصر یخبندان” به جشنواره سی و سوم آمد.

 

در این بین “عصر یخبندان” علاوه بر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتن، تایید هیات داوران را نیز به دنبال داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل زن جشنواره را بخاطر ایفای نقش در “عصر یخبندان” به سحر دولتشاهی دادند.

 

او سال گذشته باز هم سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن را برای فیلم‌های «چهارراه استانبول» و «عرق سرد» گرفت.

 

uZxzm1qyssId

 

اول داستان
خبری که از دو روز پیش در فضای مجازی دست به دست چرخید بسیار عجیب و تکان دهنده بود، سحر دولتشاهی (همسر سابق رامبد جوان)، با همایون شجریان ازدواج کرد. شاید در اصل خود این خبر خیلی عجیب نباشد اما پر شدن آن در این فضا و سکوت هر دو طرف بیشتر به این شایعه دامن زد.

 

سحر دولت شاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد و درست زمانی که به نظر می‌رسید نامشان قرار است در لیست سفید بازیگران بی حاشیه ثبت شود خبر جدایی‌اش پخش شد. مدتی بعد نگار جواهریان بازیگر دیگر سینما همسر سوم رامبد جوان شد. سحر دولتشاهی بعد از این اتفاق بازی کردن در فیلم‌های زیادی را قبول کرد و انصافاً بازی‌های خوبی از خودش در این سال‌ها نشان داد.

 

همایون شجریان بعد از ازدواج دوم پدرش با کتایون خوانساری، با خواهر او گیتا خوانساری ازدواج کرد و حاصل آن یک دختر حدودا ۱۰ساله است که این روزها بعد از طلاق پدر و مادر با مادرش زندگی می‌کند.

 

همایون شجریان بعد از ازدواج جنجالی پدرش و انتخاب خواهر همسر پدرش به عنوان همسر، یک‌بار سر و صدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرده بود؛ اما این بار گویا صداها از حد تصورش بالاتر رفته که هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.سحر دولتشاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد

 

 

5URoLOHxd9jE

 

شروع همکاری
چند سال پیش همایون شجریان آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» را منتشر کرد. آهنگ «چرا رفتی» از این آلبوم با شعری از سیمین بهبهانی بی نهایت در میان مردم نفوذ کرد و تا مدت‌ها سر زبان‌ها بود. این آلبوم یکی از آلبوم‌های رسمی استودیویی همایون شجریان و طهمورث پورناظری است که در اسفند ۹۲ توسط ایران گام با ۸ قطعه اصلی با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای منتشر شد. این آلبوم در برکلی، لس‌آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، آهنگسازی کل قطعات از طهمورث پورناظری است، تنظیم آن نیز از طهمورث پورناظری، به علاوه آهنگساز معروف آمریکایی دیوید گارنر است.

 

BK9ImsFJoO0x

 

در همان زمان باران کوثری با ساخت و انتشار کلیپی با همکاری چند نفر از هنرمندان باعث شد این آهنگ نه تنها دوباره سر زبان‌ها بیافتد بلکه تبدیل به دابسمش خنده داری شود که هر کس تصمیم بگیرد آن را مسخره کند. همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان از این کلیپ شروع شد. در این کلیپ سحر دولتشاهی، باران کوثری، امیر جدیدی، مهرداد صدیقیان، سهراب پورناظری، نوید محمد زاده، ستاره پسیانی و ..حضور داشتند.

 

به رغم آنکه در آغاز کلیپ تذکر داده شده بود این کلیپ تنها برای مراسم رونمایی آلبوم ساخته شده، ابتدا سایت‌های خبری و موسیقیایی نسبت به انتشار این آلبوم تأکید کردند و سپس در شبکه‌های اجتماعی، شاهد اشتراک گذاری‌اش بودیم و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پخش شد و به شهرت این آلبوم افزود.

 

 

5ccea205ebcdb_5ccea205ebcdc

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4joge3