یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/22 11:00
کد خبر: 13040

تجاوز کیوان امام وردی به 300 دختر دانشجو در 10 سال + جزئیات

آزارگر سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تعرض می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

متجاوز سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تجاوز می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

 


اولین فیلم از رامبد جوان و دخترش



 

 

 

​شکایت 30 دختر از تجاوزات کیوان - الف

پرونده کیوان‌.الف هم اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت و اخلاقی‌ تهران زیر نیز بازپرس روح الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تا کنون حدود ۳۰ دختر جوان که وی به آنها تجاوز کرده از او شکایت کرده‌اند.

 

 

کشف فیلم تجاوز به 46 دختر از خانه کیوان- الف

این در حالی است که سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران دیروزدر جمع نمایندگان مجلس اعلام کرده که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‌ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.

تجاوز به 300 دختر در 10 سال توسط کیوان- الف

از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‌اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آنها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

 

مواجهه 10 دختر آزار دیده با کیوان - الف

قرار است به زودی بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی(کیفرخواست) برای متهم به اتهام افساد فی‌الارض صادر کند و پس از صدور این قرار پرونده وی برای شروع محاکمه به ‌دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد.

 

تماس دختران از خارج برای شکایت از متجاوز سریالی تهران

به‌رغم اینکه پلیس و بازپرس پرونده به شاکیان اطمینان داده‌‌اند هویت آنها حفظ خواهد شد و هیچ اتهامی علیه خود آنها مطرح نخواهد بود اما هنوز عده زیادی از قربانیان حاضر به شکایت نشده‌اند.

بنابه این گزارش ؛‌راز تجاوزهای کیوان- الف توسط دختران دانشجوی هنر دانشگاه تهران در فضای توئیتر فاش شد که با ورود پلیس تهران کیوان - الف بازداشت شد و تاکنون به 300 تجاوز اعتراف کرده است

 

شوک عجیب در پرونده کیوان - الف

روز گذشته (دوشنبه۲۱ مهرماه) مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی مهمان سردار حسین ‌رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت بود و رئیس پلیس تهران در این دیدار ضمن تشریح عملکرد پلیس در ماه‌های اخیر به بیان جزئیاتی از ابعاد پرونده کیوان.الف نیز پرداخت.

​سمیه رفیعی نماینده مردم تهران پس از این جلسه به یکی از روزنامه‌ها گفت: رئیس پلیس تهران در این جلسه اعلام کرد که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده اما تنها حدود ۱۰ نفر حاضر شده‌اند با حضور در دادسرا و قرار گرفتن در برابر متهم او را شناسایی کنند.

به گفته یکی دیگر از نمایندگان تهران نیز پلیس موفق به کشف فیلم‌های سیاه از تجاوز به ۴۶ دختر جوان از مخفیگاه متهم شده‌ و رسیدگی به این پرونده و تلاش با هدف تشویق شاکیان برای مراجعه به دادسرا و پلیس و طرح شکایت از متهم ادامه دارد.

همچنین مشخص شد که عنوان مجرمانه متجاوز فساد فی‌الارض اعلام شده که حکم آن هم در قانون و جزای اسلامی اعدام است. اما اعلام این خبر از سوی یک نماینده مجلس که موضوع را از سوی یک نهاد انتظامی نقل کرده با اصول سیستم دادگاه و بازپرسی همخوانی چندانی ندارد.

 

تعجب وکیل کیوان. الف به خبر پلیس تهران

شیما قوشه وکیل پایه‌ یک دادگستری هم که در این پرونده وکالت شاکیان را بر عهده دارد، از این اتفاق تعجب کرده و توضیح داد: وقتی خبر را به عنوان وکیل شاکیان، نه از سوی دادگاه که از طرف خبرنگاران و رسانه‌ها شنیدم، واقعا متعجب شدم. به همین دلیل امروز صبح به دادسرا رفتم و از بازپرس پرونده علت را جویا شدم.

این حقوقدان ادامه داد: مراتب اعتراضم را به بازپرس پرونده ابراز کردم و خوشخبتانه او هم قول پیگیری داد که در صورت ایجاد تخلف در این زمینه از سوی افرادی که خبر را به این شکل پخش کردند، پیگیری‌های لازم صورت گیرد. در واقع بازپرس پرونده هم تایید کرد که این اطلاعات محرمانه بوده و نباید در جایی پخش می‌شد.

کیوان.الف پس از آن تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت که از اوایل شهریورماه در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام هشتگی با عنوان تجاوز خبرساز و جنجالی شد. برخی از دخترانی که به گفته خودشان قربانی تجاوز شده و جرات نکرده بودند شکایت کنند، حالا در فضای مجازی به بازگویی روایت‌های تلخی از لحظاتی که قربانی تجاوز شدند پرداخته بودند تا شاید از این طریق بتوانند متجاوز را رسوا کنند.

قاضی پرونده و پلیس بارها به قربانیان اعلام کرده‌اند که هویت‌شان محفوظ خواهد ماند و نیز هیچ اتهامی علیه آنها مطرح نخواهد شد و به این ترتیب حتماً برای شکایت به دادسرا یا پلیس امنیت مراجعه کنند، اما شاکیان زیادی هستند که هنوز شکایت‌شان را مطرح نکرده‌اند

 

 

منبع: رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pxvd3