شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/15 12:36
کد خبر: 12846

شایعه/ تتلو خودکشی کرد! + فیلم و تصاویر

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود دست به خودکشی زد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود دست به خودکشی زد.

 


فیلم تجاوز تتلو به دختران ۱۵ ساله فاش شد...


 

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود، شب گذشته یادداشتی را رسما منتشر کرد و در آن به دلیل مخالفت ها و تقابل هایی که همواره با او به عمل می آید، تهدید به خودکشی کرد و نوشت می دانید که این کار را انجام می دهم! متن کامل یادداشت جنجالی او را بخوانید:

 

 

یادداشت اول:

«راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر!! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت!! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد!! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم!!

حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده!! همون نباشم بهتره!!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم!!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد!!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه!!!!»

 

images (2)

 

متن یادداشت دوم:

«خودم گفتم اونایى که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم!! وقتى میرم والیبال آخرش اونجورى بیرونم میکنن!! وقتى دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم!! وقتى حتى راه آهن تَهِ جدولى میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتى موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتى زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنى چى؟؟ یعنى بمیر!!! آره من حسى که دارم یه چیزى مثل اعدامِ !! قربانى خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستى آخرین یادگارى و بعد یه پرواز از بلنداى آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم!!! خدایا ببخش پوووووووف!! میدونید که میکنم!!! دیگه حرفى نى قوربان شما خدافظ !!»/ تاپ ناز

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت . رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو به بحث داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که در ادامه جزئیاتی از ماجرای دنیا جهانبخت و امیرتتلو می خوانید.

 

ماجرای دنیا جهانبخت و امیر تتلو / دنیا جهانبخت عاشق امیر تتلو شد

او در صفحه ی شخصی خود تنها امیرتتلو را دنبال می کند و به تازگی ویدیویی از امیر تتلو منتشر کرده است و نوشته :

میشه مرد واست ؟

انتشار این فیلم ها در اینستاگرام دنیا جهانبخت باعث شد تا به سرعت خبر رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در دنیای مجازی دست به دست شود .

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی است که هر چند وقت یک بار با فعالیت های مختلف در شبکه های مجازی جنجال به پا می کند .

دنیا جهانبخت نیز مدل معروف ایرانی است که با انتشار عکس های خود در اینستاگرامش طرفداران زیادی دارد .

چندی پیش دنیا جهانبخت حتی به مرز خفه کردن خود در اینستاگرام بخاطر عشقش به ساسی مانکن رسید.

البته دنیا جهانبخت بعد از مدتی با اینکار سعی می کند مجدد بر سر زبان ها بیفتد و فالوور بیشتری برای بیشتر شدن درآمدش کسب کند.

اینبار هم نوبت به امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو رسیده است تا از وی مایه بذارد.

باید دید واکنش امیر تتلو به این ماجرا چه خواهد بود.

دنیا جهانبخت همان دختری است که سال‌ها قبل با انتشار ویدیوهای نمایشی از خفه کردن خودش در اینستاگرام، عشقش به ساسی مانکن را اعلام کرد. به نظر می‌رسد او حالا عاشق امیر تتلو شده است.

دنیا جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی در سناریوی بازاریابی سایت‌های شرط بندی فرشید مونتیگو، در سال‌های ۱۳۹۴ به بعد بود.

حالا به نظر می‌رسد او عاشق امیر تتلو شده است. دنیا جهانبخش در یکی از استوری‌هایش به صورت آشکار اعلام کرد که عاشق امیر تتلو شده است.

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.

 

 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.
انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.
چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای “مائده هژبری” دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد “شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. ”

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف “خواننده مجهول الحال” یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.
هژبری تاکید کرد که تتلو “با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند.”

 

دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت  یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

 

دنیا جهانبخت و دوست پسرش

مدتی پس از جنجال جدایی  دنیا جهانبخت و ساسی مانکن ،او باز بر سر زبان ها افتاده است.

دنیا جهانبخت  عکسی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده که باردیگر او را بر سر زبان ها انداخته است.

هدیه دوست پسر دنیا جهانبخت به او، یک دستگاه خودروی مازاراتی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yega2