پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 02:12
کد خبر: 11498

قسمت آخر و جنجالی سریال هم گناه لو رفت + فیلم

سریال همگناه پر طرفدارترین سریال های شکه خانگی است.سریال همگناه طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است.سریال همگناه با زیر گرفته شدنِ یک کارگر شهرداری شروع می‌شود و تا پایانِ قسمت هشتم، به اتفاقی که در این صحنه اُفتاده باز نمی‌گردد.

سریال همگناه پر طرفدارترین سریال های شکه خانگی است.سریال همگناه طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است.سریال همگناه با زیر گرفته شدنِ یک کارگر شهرداری شروع می‌شود و تا پایانِ قسمت هشتم، به اتفاقی که در این صحنه اُفتاده باز نمی‌گردد. سریال همگناه شخصیت‌ها متعددی دارد.سکانس لو رفته سریال همگناه  را مشاهده کنید.

 

 

از این شیوه برایِ چرخش‌های داستانی دیگر نیز بهره برده شده است؛ در قسمت‌های بعدی نیز شکل روایت تغییر نمی‌کند و با جزئیات بیشتر به تک تک موضوعاتی بررسی می‌شود که در قسمت اول مطرح شده‌اند. با اینکه با توجه به قسمت اول به نظر می‌رسد با سریالی پلیسی با محوریت کشفِ یک باندِ جعل اسناد و اسکناس مواجه باشیم، اما از همان ابتدا این موضوع تبدیل به مسئله‌ای فرعی می‌شود تا خط داستانیِ اصلی یعنی گم شدن و پیدا شدنِ پیمان (پسرِ فریبرز، با بازیِ پدرام شریفی) در مرکزیت سریال قرار گیرد. سایر خطوط داستانی همواره با نسبتشان به این موضوع مطرح شده و گسترش می یابند تا پیدا شدنِ پیمان و شکل‌گیری مجدد رابطه‌ فریبرز و پیمان در کانون توجه بیننده باشد. این سریال دیدنی رو میتوانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم تماشا کنید.

 
 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27jrd2