پیش‌بینی هوا تا پایان تعطیلات | سیزده بدر هوا چگونه است

وضعیت هوای چند روز آینده نشان می دهد که جوی آرام همراه با وزش باد تا پایان تعطیلات بر کشور حاکم بود و از غروب چهارشنبه هوا گرمتر می شود.
پیش‌بینی هوا تا پایان تعطیلات | سیزده بدر هوا چگونه است

پیش بینی هوا ی همان گونه که از اسمش معلوم است پیش بینی می باشد و وقتی پیش بینی هوا چند روزه اعلام می شود از دقت آن کاسته می شود. ولی در مجوع پیش بینی هوا ی کشور تا پایان تعطیلات نوروزی جوی آرام با وزش باد را می توان متصور بود. پیش بینی هوا برای روز سیزده بدر هوای اکثر شهرها آرام و پایدار و نسبتا گرم همراه با وزش باد در ساعات پایانی می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر برای روز سیزده به در قصد خروج از خانه را دارید حتما صبح همان روز پیش بینی هوا را بگیرد.

ایسنا نوشت:بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران از فردا(چهارشنبه) افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد داشت، البته طی روزهای آینده افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی 24 ساعت آینده آسمان صاف همراه با وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر و در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه تا پنج شنبه شب (10 تا 11 فروردین‌ماه) افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد مورد انتظار است و برای روزهای جمعه تا شنبه شب (12 تا 13 فروردین ماه) آسمان صاف در برخی مناطق قسمتی ابری همراه با وزش باد و از شنبه شب افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی روزهای آینده شاهد روند تدریجی افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای منفی 6- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (10 فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (11 فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری و از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید همراه با بارش پراکنده با احتمال رعد و برق با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی هوا تا پایان تعطیلات | سیزده بدر هوا چگونه است

پیش‌بینی هوا تا پایان تعطیلات | سیزده بدر هوا چگونه است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟