چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 22:14
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36979

این ایده های ثروتساز اطرافیانم را شگفت زده کرد

ایده های مهم که به سویتان هجوم می آورند را نادیده نگیرید خصوصا ایده های پولسازی را به هیچ کس نگویید. به عبارتی برنامه‌های زندگیتان را به بقیه نگویید؛ نتیجه هایتان را به آن ها نشان دهید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پودر گوشت برای بوقلمون

پودر گوشت یک مکمل غذایی با انرژی بسیار زیاد است که برای طیور به ویژه بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر گوشت برای بوقلمون طیور به عنوان بهترین مکمل غذایی خوش طعم برای غذای حیوانات به شمار می آید که می تواند جایگزین مناسبی برای سویا باشد، که قابلیت هضم زیادی دارد.

این ماده به دو صورت خشک و تر وجود دارد که امروزه معمولا به صورت خشک مورد مصرف بیشتر دام ها یا طیور قرار می گیرد زیرا از ماندگاری بالاتری نسبت به تر برخوردار می باشد.

این محصول از  پسماند که در کارخانه های تولید کنسرو یا کشتارگاه ها موجود است که انسان نمی تواند از آن ها استفاده کند، تولید می شود.

 

پودر گوشت برای دام

پودر گوشت به عنوان مکمل در غذای دام استفاده می شود که از باقی مانده لاشه که قابل مصرف برای انسان نیست، تولید می شود.

پودر گوشت برای دام یکی از پروتئین های حیوانی است که امروزه به جای سویا در غذای دام مخلوط می کنند تا انرژی که برای بدن آن ها مورد نیاز است تأمین شود.

این پودر به دو صورت خشک و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده از نوع خشک آن می تواند کاملا به صرفه تر و ماندگار تر باشد.

غذای اصلی دام دارای آمینو اسید کمی می باشد، در نتیجه مخلوط کردن پودر گوشت در غذا می توان مقدار پروتئین، سلنیوم و روی لازم را برای آن ها تامین کند تا بتوانند سطح سلامت بدن خود را در محدوده ی ثابتی نگه دارند.

شرکت های مختلفی دست به تولید این محصول زده اند و آن را به صورت بسته بندی شده یا عمده در بازار عرضه می‌کنند تا نیاز مردم را بر طرف کنند.

 

55

پودر گوشت برای سگ

پودر گوشت جزء یکی از محصولات پر طرفدار و مکمل در کنار غذا برای سگ است که از آمینو اسید زیادی برخوردار می باشد.

پودر گوشت برای سگ جزو یکی از مکمل های غذایی برای این حیوانات اعم از سگ و گربه می باشد که در تولید آن پودر گوشت و استخوان را با هم ترکیب می کنند.

این محصول را هم می توانید به صورت غذا به سگ بدهید و هم می توانید آن را به عنوان مکمل غذایی برای این حیوان استفاده کنید تا از خواص آن بهره مند گردد.

این پودر در گذشته از کشور های دیگر به ایران وارد می شد ولی به دلیل تقاضای زیاد مردم به این محصول، در کشور نیز به طور عمده توسط شرکت های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود.

5

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d98yq