پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 22:38
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36948

با انجیر خشک بی ‌پولی ام را درمان کردم

موفقیت هیچ ‌گاه یک‌ شبه برای کسی رخ نمی ‌دهد بلکه ممکن است مدتها در این مسیر با سختی‌ ها و شکست‌هایی رو به ‌رو شوید اما بایستی با امید و انگیزه کافی دست از تلاش نکشید و با یک استراتژی درست در راه ثروت آفرینی حرکت کنید. من نیز با تکیه بر این استراتژی توانستم با ایجاد تجارت نوین در کسب و کارم در حوزه انجیر خشک موفق عمل کنم و به درآمد میلیاردی دست یابم.

انجیر خشک آفتابی

خرید انجیر خشک آفتابی به صورت غیر حضوری از مراکز معتبر ما از ساده ترین روشهای خرید این خشکبار به شمار می آید. این محصول با توجه به گونه های مختلف رنج قیمتی مختلفی داشته و قیمت ها از 100هزار تومان تا 300هزار تومان به بالا هم می رسد. انجیر خشک دارای ویتامینهای مورد نیاز بدن می باشد کسانی که از این خشکبار استفاده می کنند به بیماریهای پوستی و مو مبتلا نمی شوند از انجیر خشک برای کنترل فشار خون بالا هم می توان استفاده کرد چون دارای ماده معدنی پتاسیم است که اینان ترکیب مشکل فشار خون را کنترل می کند. از خواص دیگر انجیر خشک می توان به گزینه ها زیر اشاره کرد: جلوگیری از سرطان در اندام های جنسی زنان، برای مقابله با بیماری قلبی عروقی مفید است، جهت تناسب اندام و کاهش وزن در افراد، گلو درد و سرفه در زمان سرماخوردگی مفید می باشد.

 

انجیر خشک آردی

طعم انجیر خشک آردی شیرین و ملایم بوده و در سراسر جهان جزو محبوب‌ ترین انواع انجیرهای خشک به حساب می آید. از طرفی برند تولید کننده و نحوه بسته بندی انجیر حائز اهمیت می باشد. قیمت انجیر خشک آردی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد شما می توانید با تهیه آن ها به صورت عمده خریدی اقتصادی را تجربه کنید. انجیر خشک آردی هم همچون هر محصول دیگری دچار نوسانات بازار می شود، به عنوان مثال در فصول گرم سال قیمت کمتری نسبت به فصل های دیگر سال دارد. به طور معمول قیمت انجیر خشک آردی کیلویی بین 30 تا 100 هزار تومان است که هر فردی می‌ تواند با توجه به بودجه خود نمونه خاصی از آن ها را تهیه کند. اگر انجیر خود را به صورت فله ای تهیه کنید، هزینه بسته بندی از آن ها کم خواهد شد و خرید برای شما اقتصادی تر می شود.

 

00

انجیر خشک ریز

در بازار داخلی به واسطه شیوه های توزیع و حجم تقاضا در هر استان، قیمت یک کیلو انجیر خشک ریز در تمام طول سال معمولاً بین 300 تا 500 هزار تومان متغیر است و نوسانات زیادی دارد. از مشخصات و ویژگیهای انجیر خشک می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد یعنی باید رنگ، بو و مزه آن به صورت طبیعی بوده باشد در این صورت کیفیت قابل قبول مصرف کننده خواهد بود. انجیر خشک تازه باید عاری از افت بوده باشد در صورت وجود هم نباید بیشتر از 3 درصد باشد از طرفی دیگر میزان نرمی و رطوبت انجیر 6 درصد است که خریدار با توجه به این نکات انجیر خشک را انتخاب می کند در فرایند خشک کردن نیز بایستی از مواد افزودنی استاندارد به میزان لازم استفاده شود در غیر این صورت در طعم و مزه انجیر به خوبی خود را نشان می دهد.

0

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45r95x