دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 22:37
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36946

با افکار مثبت به سمت ثروت پل بزنید

نکته بسیار مهم در مسیر کسب ثروت که کاملاً طبیعی است این می باشد که در ابتدای راه اگر بخواهید شیوه زندگیتان را تغییر بدهید و افکارتان را تغییر بدهید، افکار منفی به سراغتان می آید. وظیفه اصلی شما در برابر افکار منفی باید این باشد که افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنید. افکار منفی برای رسیدن به موفقیت مانند سم می ماند و اگر افکار و ذهنیت منفی گرایی داشته باشید رسیدن به موفقیت برایتان بسیار سخت می‌ شود.

فرش دستباف 6 متری ابریشم

شایان ذکر است فرش دستباف 6 متری ابریشم همواره دارای ظاهری لوکس و لاکچری می باشند که هر بیننده ای از نگاه کردن به آن لذت می برد.

حال اگر این کالا با نخ های ابریشمی دوخته شده باید این لذت دو چندان می شود زیرا فرش دارای لطافتی بی نظیر و لذت بخش می شود.

شاید بد نیست بدانید که بافت فرش های ابریشمی نسبت به مابقی جنس ها نیاز به زمان بیشتری دارد و از این رو قیمت به مراتب بیشتری نیز دارد.

جهت استعلام قیمت فرش دستباف 6 متری ابریشم و آشنایی با نحوه خرید و فروش این محصول از طریق لینک ارتباطی با تاجر مربوطه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

فرش دستباف 6 متری مشهد

در بازار خرید فرش دستباف 6 متری مشهد، انواع زیادی از فرش ابریشمی موجود است که هر کدام صاحب ویژگی های جداگانه ای هستند.

قیمت خرید فرش دستباف نسبت به فرش های ماشین بافت، تفاوتی آشکار و زیاد دارد.

با گذشت زمان نه تنها از زیبایی و کیفیت فرش دستباف کاسته نمی شود بلکه ارزش اقتصادی بیشتری هم به دست می آورد.

فرش دستباف، برای بافته شدن نیاز به تخصص و زمان زیادی دارد به همین خاطر خیلی با ارزش است و از نقشه های متنوعی به عنوان طرح آن استفاده می کنند.

 

99

فرش دستباف 6 متری نایین

زمان خرید فرش دستباف 6 متری نایین حتما به نوع رنگ (طبیعی یا مصنوعی) دقت فرمائید فرش های دستباف نایین دارای رنگ طبیعی و ثابت بوده و کیفیت بسیار بالایی هم دارند.

زمان خرید فرش دستباف حتما به بافت فرش دقت کنید فرش های نایین عموما 30 رج هستند ولی در سال های اخیر بدلیل کاهش توان خرید مردم بافت درشت حدود 22 تا 25 رج استفاده می کنند.

در بافت فرش دستباف اردکان از باکیفیت ترین پشم ها استفاده می شود ولی متاسفانه به دلیل افزایش نرخ سودجویان از پشم های نامرغوب استفاده می کنند.

فرش های 6 متری دستباف نایین در بهترین شرایط محیطی عمر مفید 25 تا 30 ساله دارند.

9

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjrom