دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 22:53
رپرتا آگهی/
کد خبر: 36851

حرفه و مهارتم ثروتمندی را به من هدیه داد

وقتی بارها و بارها در کاری که برای دیگران آسان به‌نظر می‌رسد شکست بخورید، این احتمال را که به خودتان باور داشته باشید را به صفر رسانده‌اید. به همین دلیل بهترین کار برای تقویت خودباوری این است که روی کارهایی متمرکز شوید که مطمئن هستید از پس آن‌ها برخواهید آمد. کارهایی که از حوزه توان شما خارج هستند، صرفا در شما حس شرم، ضعف و شکست ایجاد خواهند کرد. کارهایی را انجام دهید که در آن علاقه و مهارت شما باشد.

میز چوبی رزین اپوکسی

یکی از جدیدترین سبکها در طراحی انواع میز ناهارخوری، جلو مبلی و غیره، هنر رزین کاری است که در انواع مدلهای میز چوبی رزین اپوکسی رنگی بسیار زیبا و لاکچری ساخته می شود.

امروزه روز در صنعت مد و طراحی و ساخت لوازم دکوراسیون داخلی هر روز مواد جدیدی به بازار می‌ آیند که بدون شک یکی از زیباترین و خلاقانه ترین آنها رزین اپوکسی است، این ماده شیمیایی ‌با دارا بودن یکسری ویژگیهای خاص در ساخت انواع لوازم مورد استفاده قرار می گیرد و با هر سبکی سازگار است.

انواع  لوازم رزینی از جمله جلو مبلی رزین، میز عسلی رزین، میز ناهارخوری رزین و غیره در اکثر فروشگاه های لوازم دکوراسیون داخلی موجود است البته باید این نکته را یادآور شوم که با رزین فقط  سطح رویی میز پوشانده  می شود و پایه های آن اغلب از جنس چوب یا فلز هستند.

 

میز رزین اپوکسی

هنر رزین کاری سبک جدیدی از هنر و خلاقیت برای خلق آثار هنری جدید است، در این هنر که ترکیبی از تکنیک رزین و نقاشی آبستره است.

برای درست کردن میز رزین اپوکسی ماده رزین اپوکسی را روی یک سطحی همچون چوب که دارای تصاویری زیبا از طبیعت است می ریزند تا یک اثر هنری جدید نمایان شود.

نقاشی آبستره و طرحهای انتزاعی قابل اجرا با هر نوع مواد و رنگی هستند که یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین این مواد رزین می باشد که روی این سبک از نقاشی اجرا می شود و البته طرفداران زیادی نیز در چند سال اخیر پیدا کرده است.

در واقع رزین نوعی ماده شفاف و رنگی است که در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد، نوع طبیعی آن از ترشح برخی درختان همچون کاج وقتی بریده شده و شیره آن خارج می شود بدست می‌ آید و رنگ آن زرد مایل به قهوه ای است.

 

55

میز رزین کاری شده

استفاده از میز رزین کاری شده در ساخت میز علاوه بر زیبایی مزیتهای دیگری نیز دارد از جمله اینکه دارای استحکام و دوام بسیار زیاد است.

افزون بر آن تمیز کردن لوازم رزینی به راحتی انجام می شود و تنها با کشیدن یک دستمال مرطوب روی آن مثل روز اول می درخشد و برق می زند.

 همچنین ضد آب بودن نیز یکی دیگر از مزیتهای مهم رزین است که می توانید بدون نگرانی از خراب شدن میز هر مایعی که روی آن را ریخته به راحتی پاک کنید.

5

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qnwm