شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 22:49
رپرتا آگهی/
کد خبر: 36848

آشتی با خود واقعیم آغاز میلیونر شدنم بود

یکی از بزرگ ‌ترین حسرت ها در زندگی این است که می خواهید جای دیگران باشید، به جای این که خودتان باشید. در مسیر تجارت با خودم و توانی هاییم و حق خودم از زندگی آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

چسب سیلیکون سفید آنتی باکتریال

چسب سیلیکون سفید آنتی باکتریال با قابلیت های منحصر به فرد و کاربردهای بسیار در صنایع مختلف از جمله پزشکی و غذایی استفاده می شود.

چسب های سیلیکونی از مواد اولیه سیلیکون تولید شده است که در واقع نوعی پلیمر مصنوعی است که در طیف وسیعی از لوازم ساختمانی تا بهداشتی، آرایشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله این محصول چسب سیلیکونی آنتی باکتریال است که بیشترین مصرف آن در زمینه پزشکی و صنایع غذایی است.

از این محصول برای درزگیری انواع پنجره ها، عایق بندی سطوح مختلف مانند اطراف سینک، چسباندن قطعات با جنس های مختلف چوب، شیشه و غیره استفاده می شود.

این محصول در دو کیفیت متفاوت تولید می شود، چسب مدول پایین که دارای کشش بسیاری است و نوع مدول بالا که سختی بیشتری دارد.

 

 

چسب سرد صنعتی

از آن جایی که نصب درست سرامیک از اهمیت به سزایی برخوردار است چسب سرد صنعتی با برندهای مختلف تولید کرده اند که چسب سرامیک پومکس یکی از انواع آن می باشد. واژه سرامیک به یونان مربوط می باشد و همان معنای گل پخته و سفال را می دهد استفاده از سرامیکها روز به روز گسترش یافته است و جدا از اینکه سبب زیبایی محیط شما می شود به جهت مقاومت بالای آن در برابر انواع خوردگیها مقاوم هستند و اگر دقت کرده باشید معمولا از سرامیکها در حمام سرویس بهداشتی در دیوارها و کف به وفور استفاده می کنند.

همان طور که می دانید این محیطها بیشترین ارتباط را با آب دارند و از آن کاشی و سرامیکها مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارند و به نوعی می توان گفت که ضد آب هستند و نفوذ پذیری در آنها غیر ممکن می باشد مگر این که در هنگام نصب سرامیکها از چسبهای بی کیفیتی استفاده شده باشد که سبب ایجاد درز و برآمدگی در آنها شده باشد.

اگر از چسب سرد صنعتی نامعتبری استفاده کنید مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت جدا کردن سرامیکهای قبلی و نصب مجدد آن می شوید زیرا که عدم نصب درست آن در بسیاری از مواقع سبب سقوط و از هم پاشیده شدن سرامیک شما می شود و دیگر به کار نمی آید.

 

22

چسب سرامیک صنعتی

بسیاری از شرکتهای تولید کننده انواع مختلفی از چسب سرامیک صنعتی را به بازار ارائه کرده اند که از قابلیتهای بی شماری برخوردار است.

این محصول با چسبندگی فوق العاده و قوی برای استفاده به جای ملاتهای سیمانی بوده که حتی برای سطوح سیمانی نیز از آن استفاده می گردد و دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد. یکی از مزیتهای این چسب سبک وزن بودن آن نسبت به سایر ملاتها می باشد.

برای استفاده از این چسب باید سطوح را از قبل مورد بررسی قرار دهیم که مرطوب یا خیس بوده یا بتنی و سیمانی می باشد. برای بالا رفتن کیفیت این چسب باید تمام نکات را رعایت کنید تا یک سرامیک کاری با دوامی را انجام دهید. نوعی دیگر از این چسب در بازار موجود می باشد که در برابر گرما مقاوم بوده که به اصطلاح به آن چسب حرارتی نیز گفته می شود.

در هنگام کار با این چسب باید به دمای هوا و شرایط کار دقت نمایید و با پیروی از استانداردهای موجود یک کار تمیز و بدون دغدغه را انجام دهید. سطح زیرین را باید قبل از شروع به کار تمیز کرده و هرگونه ضایعات باقی مانده بر روی آن پاکسازی شود تا یک کار با کیفیت صورت پذیرد. می توان برای نتیجه گیری بهتر این چسب را با چسب بتن نیز مخلوط کنید تا از چسبندگی فوق العاده ای برخوردار شود، همچنین میزان تمیزی کار را افزایش دهید.

2

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rkno