پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 22:41
رپرتا آگهی/
کد خبر: 36847

از تلخی شکلات ها تا شیرینی اسکناس ها

شکلات از محصولاتی می باشد که در این دوره از بازار خوب و مناسبی برخوردار می باشد برای اینکه شغل جدیدی آغاز کنید فعالیت در حوزه ی انواع شکلات را به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با این کسب و کار پرسود در ادامه به معرفی نمونه های فروش آن پرداخته ایم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شکلات ایرانی

می توان گفت شکلات ایرانی به دلیل داشتن مواد معدنی همچون مس، منگنز، پتاسیم و غیره از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد طعم خاص تلخ شکلات پارمیدا باعث شده است از طرفداران زیادی برخوردار شود شکلات تلخ پارمیدا از درصد های مختلفی مانند 96 درصد، 84 درصد و غیره برخوردار می باشد این شکلات ها صد در صد گیاهی است و در تولید آن از هر گونه شیر خشک و روغن حیوانی اجتناب شده است.

در ساخت این شکلات ها بجای لیستین موجود در تخم مرغ از لیستین موجود در سویا استفاده شده است شکلات تلخ 96 درصد غنی از آنتی اکسیدان می باشد که همین امر از پوست و مو مراقبت می کند این محصول از انرژی زیادی برخوردار می باشد که از خستگی و خواب آلودگی جلوگیری می کند و باعث سرحال شدن شما می شود.

 

شکلات آلمانی

باید گفت شکلات آلمانی قیمت های بالاتری نسبت به مدل های تکی آن دارد شکلات لینت به صورت تکی و بسته بندی شده عرضه می شود هر نوع محصول با توجه به طعم و مدل مغزی که دارد قیمت های مختلفی دارد قیمت هر مدل از شکلات لینت تخته ای با توجه به تعداد شکلاتی که درون آن قرار دارد متفاوت می باشد.

زمان خرید شکلات می توانید از جانب فروشنده به لیست قیمت روز محصول شکلات دسترسی داشته باشید قیمت شکلات لینت از 135 هزار تومان تا 230 هزار تومان می باشد جهت خرید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید قبل از خرید شکلات لینت به نام تجاری آن دقت کنید، مدل های نا مرغوب محصول با برند های مشابه در کشور موجود می باشد که اصلا از نظر کیفیت با مارک لینت شباهتی ندارد.

 

11

شکلات ام اند ام

برای خرید شکلات ام اند ام در سراسر کشور، می‌توانید از طریق راه های زیاد و مختلفی اقدام کرده و نمونه های دلخواه را خریداری و سفارش دهید این نوع از شکلات ها را حتما از مراکز معتبر خریداری کرده و هنگام خرید به موارد زیادی نیز باید توجه داشته باشید که در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

طعم و رنگ کیفیت و اندازه برند نوع بسته بندی تاریخ تولید و انقضا همچنین این محصولات باید تمامی استاندارد های بهداشتی را داشته باشند که هنگام خرید به نشان های آن ها دقت بیشتری کنید شکلات گرد در بازار دارای قیمت های متفاوتی است که به عوامل زیادی از جمله حجم، مقدار، کیفیت، برند و غیره بستگی دارند که توسط مراکز تولیدی تعیین می شوند.

1

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه سمئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkanj