پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 00:50
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36768

با این محصول از خاک برآیید و سماوات بگیرید

برای اینکه بتوانید در آینده به جایگاه های بالایی برسید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حوزه ی محصولی پر سود همانند سر سوزن ها که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند رقم بزنید برای آشنایی بیشتر با این حوزه کاری و انواع پر سود و پرکاربرد سر سوزن ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سرسوزن انسولین بی دی

یکی از مهم ترین مشخصات سرسوزن انسولین بی دی سازگاری این محصول با سرنگ های مختلف و معتبر تزریق انسولین می باشد سرسوزن های انسولین بی دی عموما در سایز 6 تولید می شوند که تراشه های چندگانه ای دارند همین موضوع سبب شده تا تریق انسولین که یک ماده بسیار حیاتی برای افراد دیابتی می باشد، با استفاده از این سر سوزن ها به راحتی انجام شود.

سرسوزن بی دی بسیار نازک می باشد به همین دلیل استفاده مکرر و مداوم از آن باعث ایجاد آسیب بر روی پوست نمی شود همچنین این سرسوزن ها دارای پوشش سیلیکونی می باشند که باعث می شود درد و تورم در هنگام تزریق تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

 

سرسوزن انسولین ایرانی

قیمت سرسوزن انسولین ایرانی با توجه به نرخ مواد اولیه و شرایط اقتصادی محاسبه می شود و با توجه به اینکه محصول داخل کشور تولید و خرید و فروش می شود از نرخ بسیار مناسبی برخوردار است بازه قیمت سر سوزن انسولین با کیفیت ایرانی در بازار از 35.000 تومان تا 357.000 تومان می باشد و نرخ این محصول با توجه به برند و همچنین تعداد متغیر است و به دلیل نوسانات بازار نمی توان یک قیمت ثابت را متصور بود.

برای تهیه و خرید این محصول حساس و کاربردی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، تنها کافی است از طریق پل های ارتباطی مشخص شده با همکاران ما تماس حاصل نمایید و مشاوره لازم را دریافت کنید بهتر است قبل از خرید سرسوزن انسولین ایرانی به نکاتی چون: کیفیت، برند، اصل بودن و یا تقلبی محصول، سایز، مناسب بودن بسته بندی، ضخامت سر سوزن، تعداد، سازگاری با تمام قلم های انسولین و غیره توجه کرد.

 

00

سرسوزن انسولین گلد فاین

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید سرسوزن انسولین گلد فاین وجود دارد توجه به عالنت استاندارد درج شده روی محصول می باشد و باید از بالا بودن کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید نکته مهم دیگر سایز سر سوزن می باشد و شما باید بر اساس نیاز خود نوع محصول را سفارش دهید و این محصول تنها مختص به افراد دارای دیابت می باشد و باید در هنگام خرید به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

ضخامت سر سوزن نیز از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید می باشد و هر چه صخامت محصول کم تر باشد کارایی بهتری خواهد و دلیل استفاده مداوم از این محصول یک بار مصرف درد خاصی را تجربه نخواهید کرد قیمت سرسوزن انسولین مارک گلد فاین با توجه به فاکتور های مختلفی مانند: نرخ مواد اولیه، شرکت تولید کننده، نرخ دلار و شرایط اقتصادی تعیین می شود و خرید و فروش این محصول را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 

0

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wz7v6