یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 00:37
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36760

چشمه های موفقیت را با آویشن بیابید

اگر می خواهید به آرزو های دست نیافتنی خود برسید و در آینده فرد قدرتمندی تبدیل شوید هر چه زود تر فعالیت کاری خود را در زمینه ی محصولی پولساز که ما به شما گیاه اویشن را پیشنهاد می کنیم رقم بزنید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از این حیطه ی کاری پر سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آویشن باغی خشک

یکی از گیاهانی که از قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد و خواص دارویی زیادی دارد، آویشن باغی خشک است آویشن باغی خشک معمولا برای درمان انواع بیماری ها از جمله: درمان سرفه، گلو درد، برونشیت و آسم کاربرد دارد معمولا از تیمول و کارواکرول این گیاه درمانی، برای نگهداری مواد غذایی به جای مواد های نگهدارنده در صنایع غذایی بکار برده می شود.

کاربرد دیگر آویشن باغی خشک در درمان اضطراب دیده می شود، معمولا از این گیاه درمانی برای ایجاد آرامش در فرد استفاده می کنند این گیاه باعث جلوگیری از سرما خوردگی می شود و به همین دلیل معمولا از آن در هنگام سرما خوردگی بصورت دمنوش استفاده می کنند.

 

آویشن اسپانیایی

آویشن اسپانیایی با کیفیت عالی، طعم و عطر دلچسب معروف است، این محصول به دلیل مزایای برتر محصولی صادراتی و با ارزش است و از فروش نسبتا بالایی هم برخوردار است از جمله مشخصات آویشن اسپانیایی می‌توان به طعم و عطر عالی و مناسب آن اشاره کرد آویشن اسپانیایی را به صورت دمنوش بسیار استفاده می کنند، مشخصه بارز آویشن عطر خوش آن است که عطری ملایم و طبیعی دارد.

این محصول دارای طبع معتدل لست و در رفع انواع دل درد و دل پیچه مفید عمل می کند این محصول موادی در ترکیب خود دارد که خواص دارویی دارند و سودمند هستند آویشن رنگی تازه و عطری عالی و خوش دارد، در انواع بسته بندی های تجاری و سالم عرضه می شود روی بسته بندی اطلاعات مختلف کالا به خوبی درج می شود و محصول به صورت سرت شده و پاک شده ارائه می گردد.

 

22

آویشن ایرانی

قیمت گیاهان دارویی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد ازه قیمت آویشن ایرانی بسته 100 گرمی آن در بازار از 30.000 تومان تا 65.000 تومان متغیر می باشد چنانچه شما عزیزان قصد تهیه این گیاه دارویی را دارید و یا سوال و ابهامی در خصوص کیفیت، قیمت، وزن و حجم محصول و یا فواید و مضرات آن در ذهنتان پدید آمد.

می توانید با خیالی آسوده با کارشناسان ما که شماره تماسشان در سایت نیز درج شده تماس بگیرید و از راهنماییهای آنان بهره مند شوید یکی از فعالیت هایی که هر فرد به هنگام انجام آن باید دقت و تمرکز کافی را صرف کند خرید مواد غذایی و از جمله گیاهان دارویی است چرا که مرغوب بودن یا نبودن آن تاثیر مستقیمی بر سلامت بدن دارد پس بهتر است به هنگام خرید آویشن ایرانی به چند نکته توجه کنید.

 

2

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwxbk