چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 22:46
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36724

با تحمل سختی راه پولسازی به شیرینی ثروت دست یافتم

به ‌طور قطع می ‌توان گفت در راه رسیدن به ثروت افراد می‌ توانند پس ‌از تحمل سختی‌ ها، به ‌آسانی ثروت آفرینی دست یابند و طعم شیرین ثروت را بچشند. من با آغاز فعالیت خود در بستر اینترنت توانستم محصولات عالی خود در زمینه قرص ژل رویال را به فروش برسانم و از طریق آن به اوج ثروت و موفقیت دست یابم.

قرص ژل رویال ایرانی

قرص ژل رویال ایرانی با توجه به خواص فراوانی که دارد بسیار پر طرفدار است. اگر ژل رویال وارداتی باشد، قیمت قرص ژل رویال تحت تاثیر نوسانات بازار ارز قرار خواهد گرفت. البته این موضوع دلیل بر کیفیت پایین این محصول نیست، ژل رویال در ایران نیز با کیفیت بسیار بالا تولید شده و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به پودر تبدیل می شود. قیمت هر بسته از این قرص حدود 190 تا 600 هزار تومان می باشد. پاسخ به ۲ سوال درباره قرص ژل رویال به این شرح می باشد. ۱: نحوه نگهداری قرص ژل رویال چگونه است؟ ژل رویال باید در دمای زیر صفر درجه نگهداری شود، حتی نگهداری آن به مدت چند ساعت در دمای اتاق نیز سبب فاسد شدن آن خواهد شد. ۲: قرص ژل رویال از چه ماده ای تشکیل شده است؟ این ماده توسط غدد زنبور عسل کارگر تهیه و با بزاق آن مخلوط می شود.

 

قرص ژل رویال اصل

ژل رویال یک ترشح پروتئینی می باشد که از فک پایینی و غدد هیپوفارنکس زنبور عسل خارج می شود که قرص ژل رویال اصل را از این ماده تهیه می کنند. این ژل تنها غذایی است که ملکه در طول عمر خود مصرف می کند و همچنین لاروهای تازه متولد شده در سه روز اول زندگی خود با ژل رویال تغذیه می شوند. این ژل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای سلامت انسان بسیار مفید است مانند: فعالیت های آنتی اکسیدان، افزایش ایمنی، اثرات ضد باکتری و اثرات ضد تومور. خواص ژل رویال اصل و 10 روش استفاده آن برای سلامتی سبب شده تا بسیاری از افراد از آن به عنوان دارو استفاده کنند.

 

22

قرص ژل رویال خارجی

قیمت قرص ژل رویال خارجی به قیمت ژل رویال وابسته می باشد، چرا که ژل رویال ماده سازنده اصلی این قرص می باشد. بنابراین مواردی نظیر میزان تولید سالانه و کیفیت ژل رویال در قیمت این قرص اثر گذار می باشد. همچنین سایر ترکیباتی که به عنوان مکمل در کنار ژل رویال در قرص وجود دارد، نیز بر قیمت نهایی محصول اثر گذار هستند، هر چه ترکیبات مکمل بیشتر باشد، قیمت قرص بیشتر خواهد بود. از طرفی نوسانات بازار ارز نیز تاثیر مستقیم بر قیمت نوع خارجی این قرص خواهد داشت.

2

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rkld