یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/21 22:37
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36690

معیار رسیدن به موفقیت های بزرگ شکست است

آمادگی شما برای شکست خوردن، تنها معیار واقعی تمایل شما برای ثروتمند شدن است. شکست پیش نیاز موفقیت بزرگ است. اگر می خواهید سریع تر موفق شوید آمادگی شکست خود را دو برابر کنید. شکست ها منتهی به موفقیت می شود و فقط شما باید اراده خودتان را تقویت کنید و در راه رسیدن به ثروت دلسرد نشوید.

یخچال ویترینی زاگرس

در زمان خرید یخچال ویترینی زاگرس باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید، یکی از این موارد توجه به انتظارات خود و خرید نوع متناسب با نیازتان خواهد بود.

به ابعاد و حجم یخچال دقت داشته و آن را با میزان مصرف خود و همچنین فضای موجود در محل استفاده انتخاب نمایید.

بهتر است یخچالی را تهیه کنید که دارای کمپرسور در بالا باشد، چرا که این ویژگی سبب طول عمر یخچال شده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

در تعیین قیمت یخچال ویترینی عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به نوسانات ارز و بازار اشاره نمود.

 

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

مجموعه ای از ویژگی ها در این یخچال صنعتی جنرال الکتریک وجود دارد که قبل از خرید باید به آنها از دقت شود.

 مثلا در این یخچال ها بدنه به طور عموم از استیل است و اگر نمونه ای را پیدا کردید که بدنه آهنی داشته باشد یا از ورق گالوانیزه در آن استفاده شده باشد انتخاب آن توصیه نمی شود چون به مرور زمان و در کوتاه مدت دچار زنگ زدگی خواهد شد در حالی که استیل چنین ویژگی ندارد و به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد.

در خرید یخچال های صنعتی توجه به کمپرسور آنها بسیار مهم است، یعنی اگر یخچالی خریداری کرده اید که توانایی خنک کردن بخش درونی آن را ندارد باید به توانایی کمپرسور آن مشکوک شوید.

آیا توانایی لازم برای این ظرفیت را دارد یا نه همچنین ابعاد یخچال را باید بر اساس نیازی که دارید انتخاب کنید در غیر این انتخاب ابعاد کوچک یا بزرگ می‌تواند باعث ایجاد ذره اقتصادی شود.

 

ضض

یخچال نوشیدنی ایستکول

یخچال نوشیدنی ایستکول دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. وجود گاز ارگون نیز در این امر بی تاثیر نخواهد بود. یخچال نوشیدنی را می توان از جهت نمای بیرونی و نمای درونی بررسی کرد.

طراحی بیرونی این یخچال ها به این گونه است که درب بیرونی آن ها شیشه ای یا ورقه های الومینیومی می باشد. در برخی موارد نیز از فولاد استفاده می کنند.

در بعضی از موارد از شیشه های مقاوم استفاده می کنند تا در صورت وارد شدن ضربه دچار آسیب نشوند.

استفاده از شیشه های نشکن در یخچال های ایستاده انتخاب خوبی است و دارای یک مزیت کلیدی می باشد و آن هم این است که اجازه می دهد مشتری قبل از باز کردن درب یخچال انتخاب خودش را بکند و زمان باز بودن درب یخچال و خارج شدن انرژی را به حداقل می رساند.

ض

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbvry