پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/21 22:22
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36686

جامه ی موفقیت را با آتل بر تن کنید

اگر می خواهید در آینده به فرد ثروتمندی تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حوزه ی انواع تجهیزات پزشکی همانند آتل و دیگر موارد که از سود بالایی برخوردار می باشند رقم بزنید بای اینکه با این حوزه ی کاری ثروت آفرین و نمونه های پر سود آن آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آتل شبانه

آتل دست از جمله وسیله های مورد نیاز در صنعت پزشکی است که از آن به عنوان اسپلینت نیز یاد می شود و دارای قیمتهای مختلفی است آتل شبانه دست همانند سایر آتلها وظیفه ثابت نگهداشتن اندام آسیب دیده افراد را عهده دار است برای درمان انواع پیچ خوردگی ها، در رفتگی، شکستی و سایر آسیبهای مفصل و استخوان دست از آتل استفاده می شود.

استفاده از انواع آتلها در سرتاسر جهان توسط پزشکان انجام می شود و نیازمند تخصص و مهارت می باشد، زیرا در صورت عدم نکات تخصصی در هنگام استفاده از آن ممکن است آسیب بیشتری به اندام وارد شود آتل دست پیش ساخته تمامی دست را پوشش نمی دهد و قابل تنظیم است و حتی برای اندام های متورم نیز کاربرد دارد آتلهای پیش ساخته را می توان به راحتی از داروخانه ها تهیه نمود.

 

آتل فایبرگلاس

نکاتی که ذکر شد از جمله مشخصات این محصول بوده که می تواند در هنگام خرید آتل فایبرگلاس بسیار کارآمد باشد این محصول توسط برند های مختلفی تولید می شود در هنگام خرید گچ فایبر گلاس، بهتر است به سراغ برند های شناخته شده بروید همچنین در هنگام خرید محصول به به ظاهر آن توجه کرده و اگر تغییر شکل و رنگ داده باشد، احتمال فاسد شدن آن بسیار بالا می باشد.

لازم است بدانید، این محصول در برخورد با رطوبت و نور واکنش نشان داده و از بین می رود از این رو بسته بندی های این محصولات بهتر است کاملاً پلمپ بوده و هیچ ارتباطی با هوای بیرون نداشته باشد گچ فایبرگلاس با توجه به ابعاد و ضخامتی که دارد و همچنین کیفیت آن متغیر بوده و می توان فروش آن را با نرخ 48.000 الی 99.000 تومان مشاهده کرد.

44

 

گاز استریل کیلویی

قیمت گاز استریل کیلویی متناسب با جنس و کیفیت و مدل آن بوده گاز استریل های عالی و باکیفیت قیمت بیشتری دارند و در نمایندگی و سایت ما میتوانید ارزانترین آنها را پیدا کنید که در واقع تخفیف های بیشتری هم دارند یک مدل گاز عالی با قابلیت های فوق العاده زیاد بوده که در واقع جذب خون را بسیار سریعتر انجام می دهد و برای گذاشتن بر روی دندان هایی که خونریزی دارند بهترین گزینه بوده.

باند ها و گاز های فوق العاده زیاد و متنوع استریل برای زخم شدید و زخم سطحی و زخم عمیق توسط تولید کننده ها با قیمت های مناسب در بازار پخش شده که برای پساب و جذب خون به فروش می روند و برای جراحی های بسته و باز از این گاز استریل استفاده نموده و قیمت آنها بسیار عالی بوده به خاطر همین مرکز و بیمارستان حجم انبوهی از گاز استریل را به صورت عمده با قیمت های کمتر تهیه می‌کند تا هزینه های بیمارستان کمتر شود.

 

4

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nryzg