جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 23:55
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36583

با این تجهیزات ورزشی بازی زندگی را پیروز شوید

اگر می خواهید در زندگی به ثروت بسیار برسید و از زندگی خود بیشترین بهره را ببرید به شما پیشنهاد می کنم با فعالیت در حوزه ی انواع تجهیزات و پوشاک ورزشی زندگی خود را دستخوش تغییراتی کنید که می تواند زندگی شما را دگرگون کند برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری و نمونه های پر فروش آن با ما همراه باشید.

دوبنده کشتی ایرانی

موقعی که برگزاری رویدادهای ورزشی به صورت مسابقات داخلی یا جهانی مانند کشتی آزاد یا فرنگی مطرح می ‌شود، بحث پوشاک و رکابی ورزشی کشتی گیران نیز از مباحث اصلی کشورها می‌ باشد، که راحتی کشتی گیران نیز در نظر گرفته شود و دوبنده کشتی ایرانی مروژ یک برند نام آشنای ایرانی در بازار جهانی است که می توان با افتخار گفت که برتر از مدلهای خارجی خود هست و در برابر سایر مارکهای جهانی قد علم کرده و به خوبی پا به عرصه جهانی گذاشته است.

 یکی از برندهای بزرگ و مشهوری که در تولید پوشاک ورزشی فعالیت مستمری دارد آدیداس است که انواع لباس ورزشی از جمله دو بنده کشتی ادیداس و شلوار ورزشی را در زمره ی تولیدات خود دارد، و سالیان طولانی است که به عنوان یک برند ابر قدرت، انواع پوشاک ورزشی جهان را تولید کرده و بازار پوشاک ورزشی را در سیطره ی خود قرار داده است.

 

دوبند کشتی بچه گانه

امروزه تولید انواع و اقسام جدیدترین دوبنده کشتی بچه گانه در کشور ما در حال تولید و عرضه می باشد اکثر این تولیدات در رنگهای قرمز و آبی می باشد اما کشتی گیران دانشگاهی با هر رنگ دوبنده ای می توانند در مسابقات حاضر شوند بسیاری از افراد در این مسابقات اسم و یا لوگوی دانشگاه یا مدرسه خود را روی دوبنده خود هک می کنند که انحصاری خودشان شود همچنین با میتوان با رنگ مدرسه ست کرد.

 دوبنده و شورت ورزشی زنانه دیگری مخصوص زنان طراحی شده که در ایران کمتر از آن استفاده می شود و به گونه ای طراحی شده است که نقاط برجسته اندام را بپوشاند معمولا سایز دوبنده کشتی گیران را از وزن آن انتخاب می کنند. برای مثال شخصی که بین 20 تا 27 کیلو گرم است xxxs سایز مناسب اوست شخصی که 27 تا 40 کیلو گرم باشد xxs، 40 تا 49 کیلو گرمxs، 50 تا 59 سایز s، 60 تا 69 کیلو گرم سایزm، 70 تا 84 کیلو گرم سایز L، 85 تا 102 سایزXL، 103 تا 125کیلو گرم سایزXXL مناسب می باشد همچنین اگر وزن لب مرز دارید بهتر است که سایز بزرگ تر را انتخاب کنید.

 

صص

فوتبال دستی بام لند

در سال 1901 در آمریکا اولین فوتبال دستی بام لند صادقیه ساخته شد که بعدها روز به روز شاهد تغییر و پیشرفت آن بودیم این فوتبال دستی ها در فروشگاه های لوازم ورزشی در مناطق مختلف تهران از جمله صادقیه، منیریه، پیروزی و مناطق دیگر موجود می باشد شرکت ما بزرگ ترین تولید کننده و پخش کننده ی انواع فوتبال دستی کوچک خانگی با تنوع کیفیت و قیمت در ایران می باشد مجموعه ی ما عرضه کننده ی تمامی محصولات جانبی می باشد.

فوتبال دستی اعم از آدمک تعادلی رباتیک فوتبال دستی، آدمک حرفه ای نشکن فوتبال دستی، بسته میله آبکاری شده ی تو پر فوتبال دستی، بوش بلبرینگی حرفه ای فوتبال دستی، بوش میله، توپ فوتبال دستی، دستگیره اعلاء فوتبال دستی، دستگیره حرفه ای فوتبال دستی، ضربه گیر فوتبال دستی و فنر فوتبال دستی می باشد برای اطلاع از لیست قیمت های فوتبال دستی و مشاهده ی تمامی محصولات ما می توانید به سایت ما مراجعه کرده و با مشاورین ما در تماس باشید.

ص

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kov5x