پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 23:50
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36580

کاشی سرامیک ثروت را برایم به ارمغان آورد

از آنجایی که انواع مختلف کاشی و سرامیک امروزه استفاده های زیادی در صنعت های مختلف به ویژه صنعت ساختمان سازی دارد میزان درخواسست ها از سوی متقاضیان این محصول نیز بسیار است و از همین رو بنده توانستم با عرضه این محصول به ثروت کلانی دست یابم.

سرامیک طرح سنگ آنتیک

امروزه با پیشرفت جوامع و افزایش تجهیزات و کارایی و استفاده ی روز افزون از اینترنت لیست قیمت محصولاتی همچون سرامیک طرح سنگ آنتیک به بازار عرضه می شود.

شما می توانید با مقایسه قیمت سایتهای مختلف در صوزت نیاز اقدام به خریداری و استفاده از کاشی مورد نیاز خود کرده و کاشی درجه یک و فوق العاده خریداری کرده و مصرف نمایید.

شما می توانید از سنگهای آنتیک در قسمت بیرونی منزل و یا در دیوارهای پارکینگ، درون سالن و قسمت نشیمن استفاده کنید و زیبایی محیط مورد نظر خود را همواره دو چندان کنید.

 

کاشی طلایی استخری

از قدیمی ترین مصالح ساختمانی کاشی طلایی استخری می باشد، که برای پوشش کف آشپزخانه ها که دائما در معرض افتادن اجسام، حیاط به دلیل بارش باران و برف و حمام که مرتب مرطوب است، استفاده می شود، که به 3 نوع طرح پارکت، سنگ مرمر و موزاییک تقسیم می شود. اولی جایگزین مناسبی برای پارکت چوبی، مانع از نفوذ رطوبت و بادوام می باشد، در حالی که جنس چوبی دقیقا برعکس زودتر خراب می شود، و دومی بیشتر در داخل ساختمان به دلیل لغزنده بودن آن استفاده می شود.سومی بیشتر در حیاط و محوطه ی باز کاربرد دارد. به دلیل فشار و رفت و آمد افراد روی آن ها زودتر در معرض آسیب قرار می گیرند، پس باید دارای کیفیت مرغوب باشد. در جهت انتخاب رنگ هماهنگ با اجزای دیگر از محیط باشد و بیشتر رنگ روشن و خاکستری به کاربرده می شود.

 

88

کاشی سنتی خام

اگرچه برخی از انواع کاشی سنتی خام به فرآیند پخت دو مرحله ای نیاز دارند، کاشی آسیاب مرطوب تنها یک بار پخته می شود، کاشی پس از پخت و آزمایش آماده بسته بندی و ارسال می باشد.

محصولات جانبی انواع آلاینده ها در طی مراحل مختلف تولید تولید می شوند، این آلاینده ها باید کنترل شوند تا استانداردهای کنترل هوا را برآورده کنند.

از جمله آلاینده های تولید شده در ساخت کاشی، ترکیبات فلوئور و سرب است که در هنگام پخت و لعاب تولید می شود، ترکیبات سرب با توسعه اخیر لعاب های بدون سرب یا کم سرب به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

8

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egnva