چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 23:42
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36577

تنبلی را کنار گذاشتم تا موفق شدم

برای آدم های موفق درهر هفته،7 تا امروز وجود داره برای آدم های شکست خورده در هر هفته، ۷ تا فردا وجود داره. از امروز شروع کن. امروز و فردا نکن و برای رسیدن به اهدافت شروع کن از همین الان. خودت را گل نزن کسی به غیر از خودت نمی تواندتو را به رویاهات برساند. من برای عملی شدن رویای تجارتم شروع کردم و نتیجه خوبی را دریافتم شما نیز مسیر تو شروع کن.

سرامیک ضد اسید مهسرام

سرامیک ضد اسید مهسرام دارای رنگ و طرح های جذاب و بسیار زیبا است این کالا با مقاومت بسیار بالا حتی در مقابل قوی ترین نوع اسید تولید شده است. پس تمام افراد با اطمینان از کیفیت بالا می توانند از انواع این سرامیک استفاده کنند. این کالا با متریال درجه یک و مناسب در انواع سایز تولید شده است.

قیمت سرامیک ضد اسید مهسرام نظیر انواع مصالح ساختمانی امروزه با تغییر و نوسانات شدید قیمت همراه شده است. بنابر این با حضور در بازار ممکن است نمونه های مختلف این کالا را با انواع قیمت در اختیار شما قرار دهند. معمولا در بازار این کالا با قیمتی حدود 400 تا 900 هزار تومان خرید و فروش می شود.

 

سرامیک سفید با رگه طلایی

شایان ذکر است که امروزه انواع سرامیک سفید با رگه طلایی با درجه استحکام بالا و طرحهای متنوع تولید می شوند و همان طور که پیشتر گفتیم، سرامیک کف سفید طلایی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

به طور کلی سفید رنگی خنثی به شمار می رود و به راحتی با سایر رنگها هماهنگ می شود اما ترکیب آن با طلایی که رنگی زیبا و خاص می باشد.

جلوه ظاهری زیبایی ایجاد می کند. این ترکیب رنگ به میزان بالایی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود و به همین دلیل در میان انواع و اقسام سرامیک کف، سرامیکهای سفید طلایی جلوه گری خاصی داشته و نگاه افراد را به سمت خود جلب می کنند.

 

55

سرامیک پرسلان سه بعدی

ماشین آلات بکار رفته در خط سرامیک پرسلان سه بعدی از بروزترین فناوری روز دنیا بهرمند هستند و محصولاتی که در آن تولید می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

همین توجه بالا به استاندارهای جهانی است که موجب می شود تا این کارخانه جات نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه شناخته شده باشد و محصولات آن علاوه بر سهم قابل توجهی که در بازار داخلی ایران به خود اختصاص داده است، توانسته تا در بسیاری از کشورهای همسایه ایران به عنوان محصولی صادراتی مورد توجه و استقبال مشتریان قرار بگیرد.

از سویی دیگر با توجه به آنکه این محصولات تماما در داخل ایران و با متریال بومی کشور ساخته می شود قیمت مقرون به صرفه تری در برابر کیفیت اروپایی خود دارد.

5

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axzry