یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 23:39
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36575

با جذاب ترین عادات ثروتمندان پول پارو کنید

افراد موفق همواره برای رشد‌ کردن و بهتر‌ شدن تلاش می‌ کنند. توسعه فردی یکی از جذاب‌ ترین عادت افراد موفق و ثروتمند به حساب می‌ آید؛ زیرا به داشته‌ هایشان افتخار می‌ کنند، اما هرگز به آن بسنده نمی‌ کنند؛ به این علت، همواره چیزهای تازه‌ ای را می‌ آموزند و موقعیت‌ های جدیدی را تجربه می‌ کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

شکلات سکه ای رنگی

قیمت شکلات سکه ای رنگی به عوامل مختلفی مانند مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها و میزان مرغوبیت و درجه یک بودن این مواد بستگی دارد.

با توجه به اینکه تعدادی از برند ها مواد اولیه تهیه این شکلات را از کشور های خارجه تامین می کنند با افزایش قیمت آن ها دچار افزایش قیمت می شوند.

این محصول به دلیلی کیفیت بالا و توان مناسبی که در ایران دارد به محصول صادراتی تبدیل شده و در بازار های داخل و خارج به فروش می رسد.

با توجه به کاربرد فراوانی که شکلات های رنگی از خود در حوضه های مختلف ارائه کرده اند از نظر قیمت در محدوده رقابتی قرار گرفته است.

 

شکلات جعبه ای شونیز

شونیز 170 نوع محصول در 280 مدل بسته بندی تولید کرده است به همین دلیل نمی توان قیمت واحدی برای شکلات جعبه ای شونیز نام برد.

شکلات های جعبه ای شونیز نه تنها در ایران بلکه در کشور های خارجی نیز نظر علاقه مندان به شکلات را جلب کرده است.

تولیدی شکلات شونیز محصولات خود را به 37 کشور دنیا صادر کرده و 4 سال متمادی تنها صادر کننده نمونه شکلات بوده است.

شکلات جعبه ای شونیز به دلیل ظاهر شکیلی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای صادرات باشد.

علاقه مندان به خرید عمده می توانند با تماس گرفتن با مشاورین ما اطلاعات کافی را برای خرید شکلات دریافت نموده و سفارش خود را به ثبت برسانند.

 

33

شکلات شیری آیدین

قیمت شکلات شیری آیدین 100 گرمی حدودا 34 هزار تومان می باشد، البته خرید و فروش شکلات های آیدین در بسته بندی های متنوعی انجام می شود.

شکلات ها به طور کلی در بسته بندی تک نفره دو سرپیچ و پرفراژی، تخته ای، پذیرایی و فله عرضه می شوند.

شکلات فله ای نیز دارای بسته بندی تک نفره هستند و می توانید با خیال آنها را خریداری کنید.

تیم فروش کالای ما با جمع آوری بهترین ها از لحاظ کیفیت و قیمت شرایطی را فراهم نموده اند تا خرید برای مشتریان باسهولت و لذت همراه باشد.

برای خرید یا اطلاع از قیمت ها با واحد پشتیبانی و فروش ما تماس بگیرید.

3

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qnmw