چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/14 22:24
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36467

آشنایی با کارتن هایی که زندگیت را می سازند

ازجمله کالا هایی که امروزه در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد کارتن ها می باشند این کالا با سود بالایی که دارد می تواند زندگی فرد فروشنده را دستخوش تغییرات مثبتی کند که ما به همین سبب این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم اگر می خواهید با نمونه های پر سود این محصول آشنا شوید با ما باشید.

کارتن مقوایی سفید

همان طور که متوجه شده اید کارتن مقوایی سفید است که کاملاً بدون طرح و بدون چاپ باشد و اندازه آن از قبل تعیین شده است این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی محصولات در انبارها یا اسباب کشی ها استفاده می شود کارتن های سفید در لایه های مختلف با ضخامت ها و استحکام متفاوت تولید شده است.

برای مثال کارتنی که از پنج لایه ضخیم تولید شده باشد برای وسایل سنگین مانند یخچال استفاده می شود کارتن هایی که در لایه های کمتر تولید شده‌اند برای وسایل کوچکتر و بسته بندی های معمولی استفاده می شود این نوع کارتون ها طبق استانداردهای تولیدی در دو رنگ کرم یا سفید تولید شده است.

 

کارتن مقوایی محکم

قیمت کارتن مقوایی محکم از نوع جنس مستحکم بسته به سایز کارتن ها دارای تفاوت است نمی توان یک مبلغ ثابت برای قیمت کارتن ها گفته شود چون بازار همواره در حال نوسان است و قیمت کاغذ متفاوت است قیمت کارتن مقوایی محکم با توجه به سایز، مقاومت و چند لایه بودن آن از 15/000 هزار تومان تا 75/000 هزار تومان ادامه دارد و در گذر زمان ممکن است متغیر باشد.

می توانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان متخصص ما در این زمینه تماس بگیرید و از اطلاعات آنها بهره ببرید خرید کردن همواره لذت بخش بوده است و خرید یک وسیله تازه همواره با هیجان رو به رو است شما باید قبل از خرید تمام نکات محصول مورد نظر خود را بدانید تا محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

 

ضض

کارتن مقوایی شیراز

قیمت کارتن مقوایی شیراز با توجه به نوع و ضخامت و سایز آن تعیین می گردد توجه داشته باشید که خرید و فروش کارتن مقوایی که به صورت عمده یا خرده انجام شود قیمت های متفاوتی دارد کارتن های مقوایی با توجه به فی کاغذ قیمت گذاری می شود و شما می توانید قیمت یک بسته 20 تایی از کارتن مقوایی را از 300 هزار تومان تا 400 هزار تومان در نظر داشته باشید.

با توجه به شرایط فعلی بازار و نوسانات ارزی قیمت ذکر شده قابل تغییر است و ثابت نیست شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از موجودی کارتن مقوایی و آخرین قیمت این محصول با مشاوران و همکاران ما در قسمت پشتیبانی تماس حاصل نمایید در خرید کارتن مقوایی شیراز باید به نیاز خود دقت داشته باشید و با توجه به نیاز و مصرف خود کارتن مناسبی را خریداری کنید.

 

ض

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vq6jn