سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 21:23
رپرتا آگهی/
کد خبر: 35524

با برنامه ریزی و پشتکارم به ثروتمندی رسیدم

راه حل صحیح موفقیت این است که اشتیاق شما به پیروزی بیشتر از ترس شما از شکست باشد. من هم با یادگیری از این پند گرانبها تصمیم گرفتم تجارتم را آغاز کنم. در ادامه با من همراه باشید قصد دارم شما را با محصولاتم آشنا کنم.

کربنات کلسیم خوراکی

کربنات کلسیم خوراکی به عنوان ماده ای پرکاربرد باید بیشتر به افراد جامعه معرفی گردد تا از خواص آن بیشتر آگاه شوند. البته مصرف کربنات کلسیم باید تحت نظارت کارشناسان مواد غذایی صورت گیرد. مصرف بیش از حد آن می تواند موجب استفراغ درد شکم و هایپرکلسمی گردد. این ماده معدنی مصارف بسیار متعددی در صنعت خوراک و محصولات آرایشی بهداشتی دارد.

 

کربنات کلسیم پودری

کربنات کلسیم پودری تهیه شده از سنگ معدنی کلسیم است که پس از آسیاب شدن در بسته بندی با وزن های متفاوت عرضه می شود، برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول با ما در تماس باشید. کربنات کلسیم نرم و سفید مایل به نقره ای است که به سرعت در هوا کدر می شود چرا که به راحتی با آب واکنش می دهد.

33

 

کربنات کلسیم خالص

کربنات کلسیم خاص به طور طبیعی در پوشش بیرونی سخت پوستان صدف ها پوست تخم مرغ و غیره موجود است. سنگ کلسیم با نام های سنگ آراگونیت، کلسیت، سنگ مرمر و سنگ آهک نیز شناخته می شود و پس از استخراج با آسیاب های بزرگ صنعتی به شکل پودر در می آید.

3

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rp9d