شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/30 22:50
رپرتا آگهی/
کد خبر: 35389

سرنوشت عجیب من که با زیتون رقم خورد

هر کسی سرنوشتی دارد که نیمی را خود می نویسد و نیم دیگر دست خداست. در اوج فقر دری به رویم باز شد و ایده تجارت را جدی گرفتم و با محصولاتی بی نظیر تجارتم را آغاز کردم و ندگیم تغییر کرد. در ادامه شما را با محصولات درجه یک آشنا خواهم کرد.

روغن زیتون اصل برای پوست

روغن زیتون محصولی بی نظیر است که طعمی فوق العاده دارد و از آن در غذا های مختلف به وفور استفاده می گردد.

روغن زیتون اصل برای پوست در حقیقت روغنی بسیار ارزشمند و مفید است که علاوه بر استفاده در مصارف خوراکی جهت امور درمانی، زیبایی و بهداشتی نیز از آن ها استفاده می گردد.

این روغن همان طور که از نام آن مشخص است از میوه های کوچک و لذیذی به نام زیتون به دست می‌ آید که البته زیتون مورد استفاده ممکن است سبز و یا سیاه باشد.

در تهیه این روغن ها از هیچ گونه حرارتی استفاده نمی شود و در حقیقت این‌ روغن از طریق فشرده شدن زیتون ها زیر دستگاه هایی مخصوص به دست می آیند.

امروزه این روغن در تمام نقاط جهان محبوب شده است و به بسیاری از کشور ها صادر می شود.

 

روغن زیتون اسپانیایی سابروسو

یکی از اصلی ترین مشخصات روغن زیتون این است که طعمی بی نظیر دارد و هیچ نوع روغن افزودنی دیگری به آن اضافه نشده است و به همین علت طرفداران بسیار زیادی دارد.

یکی دیگر از خصوصیات روغن زیتون اسپانیایی سابروسو این است که امروز از آن در تولید انواع کرم ها و محصولات آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می گردد و سبب درخشندگی و زیبایی پوست شما خواهد شد.

ویژگی دیگری که سبب افزایش تقاضا برای این نوع روغن شده است این است که به هیچ عنوان تصفیه نمی شود و به همین علت دارای رایحه ای بسیار مطبوع و دلنشین خواهد بود.

 

33

روغن زیتون 5 لیتری

روغن زیتون 5 لیتری یکی از بهترین نمونه های روغن زیتون می باشد که ارزش غذایی فوق العاده ای دارد و تقاضا برای آن همیشه بالا است.

روغن زیتون 5 لیتری، روغنی گیاهی است که از مغز، هسته زیتون و میوه های درخت زیتون، که از شرق استخراج شده اند، تولید می شود.

روغن‌ زیتون با فرآیندهای مکانیکی یا فیزیکی استخراج می‌ شود که اجازه می‌ دهد «آب» زیتون به‌ طور طبیعی به دست آید.

همان طور که همه ما می دانیم، روغن زیتون با داشتن مواد مغذی مانند ویتامین E، بتاکاروتن و اسیدهای چرب تک غیراشباع، بارزترین غذا در غذاهای مدیترانه ای است.

پارامترهای مختلفی در انواع مختلف روغن زیتون متفاوت است که از جمله آن ها می توان به فرآیند تولید، درجه اسیدیته، شاخص پراکسید و ویژگی های ارگانولپتیک (طعم، رنگ و بو) اشاره کرد.

 

3

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdnon