پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/29 23:40
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 35349

با پیاز کلسترول خون را کنترل کنید

مطالعات همچنین نشان می دهد که پیاز ممکن است به بهبود سطح کلسترول کمک کند. در یک مطالعه، فلاونوئیدهای موجود در پیاز باعث کاهش لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول "بد" در افراد چاق در معرض خطر بیماری قلبی عروقی شد

مطالعات همچنین نشان می دهد که پیاز ممکن است به بهبود سطح کلسترول کمک کند. در یک مطالعه، فلاونوئیدهای موجود در پیاز باعث کاهش لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول "بد" در افراد چاق در معرض خطر بیماری قلبی عروقی شد. وجود لیست قیمت پیاز به روز موجب می شود تا راحت تر بتوان این محصول را خریداری کرد.

در یک مطالعه، فلاونوئیدهای موجود در پیاز باعث کاهش لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول "بد" در افراد چاق در معرض خطر بیماری قلبی عروقی شد. محققان این را به فلاونوئید خاص کوئرستین، آنتی اکسیدانی که در پیاز و سایر میوه ها و سبزیجات یافت می شود، نسبت دادند. سطح لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) یا کلسترول "خوب" تحت تأثیر قرار نگرفت.

افراد مبتلا به دیابت منبع قابل اعتماد در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته هستند. دیابت اغلب کلسترول HDL را کاهش می دهد و کلسترول LDL و تری گلیسیرید را افزایش می دهد. برای افراد مبتلا به دیابت مهم است که کلسترول خود را کنترل کنند.

 

با پیاز از زوال عقل جلوگیری کنید

آنها سرشار از ویتامین C، فلاونوئیدها، پتاسیم و ویتامین های B هستند. و این ویتامین های B هستند که ممکن است برای مغز شما مفید باشند. فروش عمده پیاز یک راه حل قطعی برای تامین این محصول می باشد. یک مطالعه در هاروارد نشان داد که ویتامین B (فولات) به نظر می‌رسد که بقایایی را که می‌توانند مغز را مسدود کرده و منجر به زوال شناختی با افزایش سن افراد شوند، از بین می‌برد.

دانشمندان دریافته اند که خوردن پیاز ممکن است حافظه شما را بهبود بخشد. همچنین محققان دریافتند آنتی اکسیدانی که در پیاز یافت می شود با سموم مضر در مغز متصل می شود و آنها را از بدن خارج می کند.

پیاز یکی از غنی ترین و در دسترس ترین منابع ترکیبات حاوی گوگرد است که نشان داده شده است که ضعیف شدن حافظه را که معمولاً با افزایش سن همراه است، کاهش می دهد. عصاره پیاز همچنین نشان داده است که هیپوکامپ، بخشی از مغز که در پردازش احساسات و همچنین حافظه نقش دارد، حفظ می کند.

 

صص

از بین بردن باکتری های بدن با پیاز

طبق گفته انجمن ملی پیاز، این درمان ممکن است به اوایل دهه 1500 برگردد، زمانی که به طور گسترده اعتقاد بر این بود که قرار دادن پیاز خام و خرد شده در اطراف خانه می تواند از شما در برابر طاعون بوبونیک محافظت کند. با توجه به فروش پیاز عمده قرمز در آن روزها تصور می شد که عفونت ها از طریق میاسما یا هوای سمی و مضر پخش می شوند. نظریه میاسما از آن زمان با نظریه میکروب مبتنی بر شواهد جایگزین شده است.

پیاز سرشار از ترکیبات سولفوریک است که بوی تند آن را می دهد. بر اساس افسانه های عامیانه، هنگامی که این ترکیبات روی پا قرار می گیرند، به بدن نفوذ می کنند. سپس باکتری ها و ویروس ها را از بین می برند و خون را تصفیه می کنند. در مقالاتی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند نیز اشاره شده است که قرار دادن پیاز در اطراف اتاق، هوا را از شر ویروس‌ها، سموم و مواد شیمیایی خلاص می‌کند.

ص

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bzky