یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 22:59
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 35231

درمان کبد چرب با خیار

خیار دارای خواص کاهش دهنده تب و همچنین اثرات خنک کنندگی و سم زدایی بر روی کبد است

خیار دارای خواص کاهش دهنده تب و همچنین اثرات خنک کنندگی و سم زدایی بر روی کبد است. هنگامی که به صورت روزانه (حداقل یک خیار کامل) خورده می شود، در واقع می تواند برخی از آسیب های کبدی و بار سمی را معکوس کند، فروش عمده خیار به دلیل حجم بالای مصرف کنندگان، افزایش یافته است.

 خیار از جمله غذاهایی است که برای افراد مبتلا به کبد چرب توصیه می شود زیرا کالری و کربوهیدرات کمی دارد و در عین حال مواد مغذی مختلفی را نیز برای بدن ما فراهم می کند.

برخی مطالعات نشان می‌دهند که ترشی برای کبد محافظت می‌کند و برخی نشان می‌دهند که ترشی برای کبد مضر است. بنابراین در مصرف خیارشور باید احتیاط کرد و آن را در حد اعتدال مصرف کرد.

ترشی به دلیل سطح بالای سدیم آن، عمدتاً برای سلامت کبد خطرناک است. سدیم باعث احتباس آب در بدن می شود که باعث آسیب کلیه و در نتیجه از طریق فرآیندهای مختلف می شود و باعث آسیب کبدی می شود که می تواند کبد چرب شما را بدتر کند.

 

رویش مجدد مو به کمک خیار

آب خیار حاوی مواد مغذی مانند ویتامین K، ویتامین C، منیزیم، فسفر، ریبوفلاوین، B-6، فولات، اسید پانتوتنیک، آهن، سیلیس، کلسیم و روی است. همچنین حاوی سیلیکون و گوگرد است که به جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای قوی و سالم کمک می کند. جالب است بدانید لیست قیمت خیار دچار نوسان زیادی شده است.

 ویتامین A، C و سیلیس موجود در آب خیار باعث ترمیم و کاهش نازک شدن موها می شود.

با القای رطوبت با خشکی پوست سر شما مبارزه می کند، فولیکول های مو را تقویت می کند، باعث رشد مو می شود، ریزش مو را کاهش می دهد، فولیکول های مو را ترمیم می کند، ریزش مو را کاهش می دهد، به رشد موهای ضخیم تر کمک می کند و درخشندگی مو را افزایش می دهد.

 

33

تاثیر خیار بر کاهش فشار خون

خیار منبع خوبی از پتاسیم است. نوشیدن آب خیار به بدن شما کمک می کند تا پتاسیم بیشتری دریافت کند و به طور بالقوه به کاهش فشار خون کمک می کند. قیمت خیار سبز گلخانه ای بسیار مناسب می باشد و به آسانی می توان آن را تهیه کرد.

یکی از عوامل موثر در فشار خون بالا، داشتن نمک زیاد (سدیم) و پتاسیم بسیار کم در رژیم غذایی است. نمک اضافی باعث می شود بدن مایعات را در خود نگه دارد که فشار خون را افزایش می دهد. پتاسیم یک الکترولیت است که به تنظیم میزان سدیم حفظ شده توسط کلیه ها کمک می کند.

همانطور که گفتیم ار منبع خوبی از پتاسیم است و ادرارآور است. دیورتیک هر ماده ای است که باعث افزایش تولید ادرار شود. دیورتیک ها به کاهش سدیم و همچنین حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کنند، که برای حفظ سطح فشار خون پایدار ضروری است.

3

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9ljp