جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 22:52
رپرتا آگهی/
کد خبر: 35164

ثروتی که هدیه شغلم به من بود

مخارج کم را در نظر داشته باشید؛ یک درز کوچک می‌تواند یک کشتی بزرگ را غرق کند. من با مدیریت مالی خود و همچنین کسب و کاری که در زمینه تلویزیون راه اندازی کردم توانستم به ثروت کلانی برسم.

تلویزیون سامسونگ فورکی 43

قیمت تلویزیون سامسونگ فورکی 43 اینچ در بازار تقریباً از 12 میلیون تومان شروع شده و فروش آن تا 50، 60 میلیون هم مشاهده می شود.

این موضوع را هم باید ذکر کنیم که تلویزیون ها بر اساس سال عرضه، سیستم عامل و نوع صفحه نمایش، دارای قیمت های مختلفی هستند و از آنجایی که برند سامسونگ وارداتی است،نوسانات ارز تاثیر بسیار مستقیم و بسزایی در نرخ محصول خواهد داشت.

مجموعه ما یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده برندهای مرغوب دنیا بوده و همواره توانسته نیازهای مردم به تکنولوژی های جدید را به خوبی تامین نماید.

شما عزیزان می توانید در این سایت نمونه های مختلفی از این تلویزیون ها را مشاهده کرده و بر اساس نیاز و خود آن ها را خریداری نمایید.

 

تلویزیون سامسونگ 49 اینچ هوشمند

امروزه تلویزیون سامسونگ 49 اینچ هوشمند با بهترین و مناسب ترین قیمت در بازار خرید و فروش می شود، این تلویزیون توانسته است مشتریان چندین ساله و خاص خود را کاملا راضی نگه دارد.

قیمت تلویزیون سامسونگ هوشمند از ۱۵۱۰۰۰۰۰ هزار تومان شروع شده است و تا سقف ۱۹۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان نیز بالا رفته است که البته این قیمت ها نیز دارای نوسان هستند.

اگر شما عزیزان تمایل به خرید این محصول را دارید می توانید از طریق شماره هایی که در سایت ثبت شده است با کارشناسان با تجربه ما تماس گرفته و یک خرید با کیفیت را برای خود به یادگار بگذارید.

 

11

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی بر اساس مدل آن تغییر می کند و اگر اصل باشد، قیمت بالاتری نسبت به نوع غیراصل دارد.

در صورتی که برای شما معیار اصلی انتخاب این محصول قیمت آن است، می توانید روش های مقرون به صرفه را انتخاب کنید تا نرخ محصول کمتر شود.

قیمت این تلویزیون حدود از 20 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان متغییر است.

اگر به دنبال جنس اصل تلویزیون سامسونگ هستید، بهتر است از سایت ما خرید کنید و برای این کار با همکاران ما در بخش فروش و شماره های ذکر شده تماس بگیرید و از خرید خود لذت ببرید

1

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9n56