پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/19 23:12
رپرتا آگهی/
کد خبر: 34990

با محصول بی نظیر پسته به موفقیت مالی دست یافتم

همه ما در زندگی روزمره خود به ‌دنبال کسب موفقیت و ثروت هستید و من با فعالیت در حوزه پسته در کنار شغل خود توانستم هم ‌زمان از دو منبع، به سودآوری بالایی برسم و با توجه به این ‌که پسته بسیار ثروت ساز است در این مسیر به موفقیت مالی دست یافتم و میلیاردر شدم.

پسته امروز زرند

پسته امروز زرند را از بازار می توانید به راحتی تهیه نمایید. هرچه اندازه پسته زرند کوچکتر باشد و اندازه های متفاوتی داشته باشد و خندان نباشند از کیفیت پایین تری برخوردار می باشند و درجه دو به بالا می شوند. قیمت این محصول با توجه به شرایط بازار از 180 هزار تا 340 هزار تومان متغیر است. خرید و فروش پسته امروز زرند از باغداران بیشتر به صورت عمده صورت می گیرد تا در کارخانه در بسته بندی های متفاوت به فروش برسد. خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت ما پسته امروز زرند را در وزن مورد نظر سفارش دهند و در اسرع وقت در مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

 

پسته تازه خام با پوست

مشتریان عزیز می توانند در هر جایی که ساکن هستند به صورت کاملا آسان از طریق این سایت سفارش پسته تازه خام با پوست را به بهترین نحو ممکن انجام داده تا محصولی تضمینی را با قیمت باورنکردنی خریداری کنند. تنوع پسته در کشور ما بسیار است از این رو قیمت ها در آن متفاوت می باشد که از کیلویی 340 تا 440 هزار تومان می باشد. پاسخ به ۲ سوال درباره پسته تازه به این شرح می باشد. ۱: خواص پسته تازه چیست؟ سلامتی پوست و مو، آکنه و جوش صورت، جوان سازی پوست صورت، سرطان و عفونت پوست، مرطوب کننده طبیعی پوست. ۲: روش های خرید پسته تازه کدام اند؟ حضوری از فروشگاه ها یا مستقیم از باغذار یا به صورت آنلاین از تامین کنندگان معتبر.

 

ضض

پسته خشک درجه یک

پسته خشک درجه یک به علت صادراتی بودن و داشتن طعم و ظاهری خوب، معمولا قیمتی بالاتر نسبت به سایر پسته ها دارند. به صورت کلی نیز پسته جزء گران ترین خشک بار است و هر کسی توان تهیه آن را ندارد. لازم به ذکر است قیمت های نژاد های مختلفی که در درجه یک به فروش میرسند با هم متفاوت است همچنین هر نژاد پسته عموما نوع درجه یکی اش با تولید شهر های دیگر تفاوت قیمت دارد. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید عمده و کم پسته های درجه یک با مشاوران ما در بخش های فروش تماس بر قرار کنید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

ض

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbdk6