جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/19 21:07
رپرتا آگهی/
کد خبر: 34988

طرز کاشت صحیح کدو حلوایی

کدو حلوایی را در اوایل تابستان نزدیک لبه باغ خود بکارید. بوته های کدو حلوایی را با فاصله 2 تا 5 فوت از هم (بسته به نوع آن) قرار دهید. هر مدو حلوایی را روی یک تپه 3 فوتی از خاک گرم و حاصلخیز که دارای pH 6.0 تا 6.8 است، بکارید. خاک بومی خود را با مخلوط کردن چند اینچ کمپوست قدیمی یا سایر مواد آلی غنی بهبود دهید

کدو حلوایی را در اوایل تابستان نزدیک لبه باغ خود بکارید. بوته های کدو حلوایی را با فاصله 2 تا 5 فوت از هم (بسته به نوع آن) قرار دهید. هر مدو حلوایی را روی یک تپه 3 فوتی از خاک گرم و حاصلخیز که دارای pH 6.0 تا 6.8 است، بکارید. خاک بومی خود را با مخلوط کردن چند اینچ کمپوست قدیمی یا سایر مواد آلی غنی بهبود دهید. فروش کدو حلوایی عمده در زمین های زراعی انجام می شود.

از آنجایی که فصل رشد کدو حلوایی از اوایل بهار تا پاییز است، مهم است که گیاهان خود را قبل از اولین یخبندان سخت زمستان برداشت کنید. این میوه ها باید هر سال دوباره کاشته شوند - کدو حلوایی های شما در بهار به خودی خود باز نمی گردند.

بذرهای خود را در گلدان بکارید. زمان کاشت کدو حلوایی را برای بهترین نتیجه بیابید. خاک را آماده کنید. هنگام کاشت بذرها یک کمپوست مرطوب اما بدون زهکشی به گلدان ها اضافه کنید. بگذارید تا جوانه بزند.

نهال های خود را بیرون بکارید، از زمین بلند کنید.به طور منظم آبیاری و تغذیه کنید. کدو حلوایی خود را برداشت و ذخیره کنید.

 

کدو حلوایی برای رشد چه میزان آب نیاز دارد؟

کدو حلوایی های بالغ 80 تا 90 درصد آب هستند، بنابراین می توانید شرط بندی کنید که کدو حلوایی ها هنگام رشد به آب زیادی نیاز دارند. زمانی که خاک خشک است گیاهان را آبیاری کنید. پژمرده شدن برگ های کدو حلوایی در ظهر معمولی است، اما اگر گیاهان در اوایل صبح پژمرده شوند، این نشانه ای است که باید آبیاری کنید. جالب است بدانید خرید کدو عمده در قیمت نهایی آن تاثیر دارد.

کدو حلوایی در هفته به 1 اینچ آب نیاز دارد. صبح ها و بعدازظهرهای بسیار گرم مخصوصاً در هنگام میوه خوری به صورت عمیق آبیاری کنید. از آبیاری شاخ و برگ و میوه خودداری کنید مگر اینکه روز آفتابی باشد. رطوبت باعث پوسیدگی و بیماری می شود.

 

44

چه مدت زمانی طول می کشد تا یک کدو حلوایی رشد کند؟

پرورش کدو حلوایی از دانه آسان و سرگرم کننده است، اما ابتدا باید از چیزی آگاه بود. انواع مختلف کدو حلوایی با سرعت های مختلف رشد می کنند. هنگام خرید کدو حلوایی کوچک و بذر آن، بسته باید به شما بگوید که چقدر طول می کشد تا برای برداشت آماده شود. اگر نه، می توانید تنوع خاصی را که دارید جستجو کنید. اگر مطمئن نیستید چه نوع کدو حلواییی دارید، اکثر انواع کدو حلوایی بین 90 تا 110 روز طول می کشد تا به طور کامل بالغ شوند و میوه بدهند.

کدو حلوایی زمانی رسیده است که کاملا رنگی شود و دارای پوست سخت و ساقه چوبی باشد.

4

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9agl