پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/17 11:43
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 33466

با زندگی در لحظه حال به ثروت و کمال رسیدم

حتما شنیده‌اید که می‌گویند باید در زمان حال زندگی کرد اما این دقیقا یعنی چه؟ منظور از اینکه باید در زمان حال زندگی کرد، چیست؟ ‌زندگی کردن در زمان حال یعنی اینکه نگرانی‌ها از آینده و گذشته را کنار بگذارید. گذشته‌ها که گذشته است. آینده هم به هیچ‌وجه مشخص نیست. کسی چه می‌داند که لحظه بعدی چه اتفاقاتی انتظارش را می‌کشد. اگر در لحظه کار کنید و شکست های گذشته را فراموش کنید میتوانید با محصولات پر سودی مثل ضد یخ به خوبی پیشرفت نمایید.

هودی

مزایای پوشیدن هودی عبارت است از گرم نگه داشتن: هودی ها مناسب پاییز و زمستان هستند. این محصول معمولا از پارچه دورس تهیه می شود. این پوشاک از جنس پارچه گرم و در عین حال سبک است. معمولا هودی ها را هم می توان زیرشان یک لباس دیگر پوشید و هم روی آن ها می توان کاپشن، کت یا بارانی پوشید. برای اطالاعات جامع تر به سایت تومن 2 مراجعه نمایید.

کاربردی بودن: معمولا هودی ها را با هر لباسی می توان پوشید. تنها نکته ای که در استایل همراه با هودی باید توجه کرد این است که از پوشیدن کاپشن کلاه دار خودداری کنید. پوشیدن هودی ها با ژیله، پافر،بارانی، کت چرم، بارانی، پالتو و هر چیزی که شما فکرش را بکنید زیبا است. هودی از آن دسته پوشاکی است که خیلی پر کاربرد است و به نظر نمی رسد که حالاحالاها هم خیال از مد افتادن داشته باشد.

 

مقدار ضد یخ ال 90

توجه داشته باشید مقدار ضد یخ ال 90 در واقع محصولی است که به کمک بهترین مواد اولیه و مواد افزودنی با بالاترین درجه کیفیت تولید می گردد، این محصولات توسط شرکت های تولید کننده معتبری در ایران معرفی می‌ گردند و بهتر است خریداران با در نظر گرفتن کیفیت بالای این برند های تولید کننده در بازه های زمانی مختلف که قصد تعویض و خرید دوباره ضد یخ را دارند از این برند ها استفاده کرده تا شرایط بهتری برای عملکرد مناسب موتور خودرو های ال نود ایجاد گردد.

ضدیخ فابریک ال ۹۰ در حال حاضر با استفاده از مواد معدنی بر پایه مواد روغنیتولید شده تا وسیله نقلیه در زمان حرکت کاملاً خنک باشد، این نوع ضد یخ از گرمای بیش از حد خودرو جلوگیری کرده و در واقع باعث جلوگیری از خرابی واشر یا سر سیلندر این خودرو ها می شود.

 

12

مقدار ضد یخ 206 تیپ 5

لزوم استفاده از ضدیخ برای همگان آشکار است و دانستید که اهمیت آن برای ماشین ها بسیار ضروری است از این رو شما نیز می توانید با در نظر گرفتن مدل خودرو خود مانند رنو از مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 ایرانی یا خارجی موجود در بازار استفاده کنید. ترکیب های داخل ضد یخ به صورت کلی دارای مواد روان کننده، مواد ضد خورندگی و غیره وجود دارد و در هنگام استفاده کردن از ضد یخ به چند عوامل باید دقت داشت یکی از مهم ترین نکته این است که حتما باید داخل رادیاتور تمیز باشد همچنین قبل از ریختن ضد یخ باید کامل با مواد شوینده نانو شسته شود و سپس از آن باید استفاده کرد. در مرحله بعد یکی از مهم ترین نکته در هنگام ریختن ضد یخ این است که باید همه لوله هاو شلنگ هایی که از آن آب رادیاتور عبور می کند باید سالم باشد برای اینکه بتوانید به سرعت و به آسانی تشخیص دهید شلنگ و یا لوله هاسالم هستند یا خیر باید به اندازه ی آن دقت کرد معمولن لوله های پوسیده و یا بی کیفیت باد کرده و ظاهر آن تغییر پیدا می کند.

11

مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbwbw