پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/15 17:00
رپورتاژ آگهی:
کد خبر: 33326

چاپ لیوان تبلیغاتی ارزان و جذاب

چاپ لیوان تبلیغات برای یک مجموعه میتواند یک هدیه جذاب و اثربخش و در عین حال بسیار کم هزینه باشد و روی آن هر نوع طرح و لوگو و یا عکس دلخواهی را می توان چاپ کرد. همچنین صاحبان برندها و کسب و کارها برای تبلیغ برند و محصولات می توانند از ماگ چاپی استفاده کنند.

چاپ لیوان تبلیغات برای یک مجموعه میتواند یک هدیه جذاب و اثربخش و در عین حال بسیار کم هزینه باشد و روی آن هر نوع طرح و لوگو و یا عکس دلخواهی را می توان چاپ کرد. همچنین صاحبان برندها و کسب و کارها برای تبلیغ برند و محصولات می توانند از ماگ چاپی استفاده کنند. زمانی که بیزینس ها شعار برند و یا لوگوی خود را روی لیوان تبلیغاتی چاپ می کنند برای مدت ها تبلیغ آن ها با یک بار هزینه کردن در معرض دید تعداد بسیاری افراد قرار می گیرد که می تواند مزایای بسیاری را برای کسب و کار داشته باشد.

ماگ یا لیوان تبلیغاتی چیست؟

ماگ یا لیوان تبلیغاتی معمولاً از جنس سرامیک، شیشه مات یا براق و فلز ساخته می شود که امکان چاپ طرح دلخواه روی آن وجود دارد. قابلیت چاپ روی این لیوان ها و مرئی و نامرئی شدن طرح در هنگام ریختن مایع داغ در آن ها سبب شده خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه از سوی سازمان ها و شرکت ها به عنوان یک هدیه سازمانی جذاب مورد استقبال قرار گیرد. لیوان های تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان با توجه به نوع کسب و کار و هدف بازاریابی و تبلیغات یکی از مدل ها را انتخاب کرده و تبلیغات خود را روی آن چاپ کنید.

انواع ماگ برای چاپ لیوان تبلیغاتی

انواع لیوان تبلیغاتی بر اساس جنس، رنگ و اندازه در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. می توان طرح های دلخواهی را روی این لیوان ها چاپ کرد مثل سفارش ماگ با طرح فوتبالی ویا طرح های متنوع دیگر و هدیه دادن آن به دوستان و عزیزانمان . در این قسمت از مقاله به بررسی انواع لیوان تبلیغاتی سرامیکی، لیوان تبلیغاتی فلزی، لیوان تبلیغاتی شیشه ای و لیوان تبلیغاتی پلاستیکی می پردازیم.

1.لیوان تبلیغاتی یخی یا شیشه ای

این نوع لیوان ها در مدل های متنوع بدون دسته و دسته دار تولید می شوند. برای چاپ لیوان تبلیغاتی یخی از چاپ سابلیمیشن  استفاده شده که قابلیت چاپ رنگی در تمام دور لیوان وجود دارد. فروشگاه های فراوانی در سراسر اینترنت در حوزه فروش انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی فعال هستند که از آن جمله می توان به فروشگاه ماگ حرارتی عکسچاپ اشاره کرد.

  1. ماگ سرامیکی تبلیغاتی

یکی از روش های ماندگاری برندها در ذهن مخاطب دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان است؛ خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه روش خاص و خلاقانه ای هست که بیشتر سازمان ها و ادارات برای شناساندن برند خود به دیگران استفاده می کنند. این ماگ چاپی بیشتر از جنس سرامیک هستند و چون روی آن ها پوشش کوتینگ مخصوص وجود دارد با استفاده از چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر چاپ می شود.

3.چاپ لیوان تبلیغاتی فلزی

لیوان های چاپی فلزی از جنس فلز ضد زنگ ساخته می شوند و تا مدت ها تبلیغات و طرح روی آن در معرض دید افرادی بسیاری قرار دارد. این لیوان  را در رنگ ها و اندازه های مختلف و طرح های گوناگون تولید می کنند و امکان حک تصویر و نوشته دلخواه توسط لیزر یا چاپ روی آن ها وجود دارد.

5.چاپ لیوان تبلیغاتی حرارتی

لیوان جادویی حرارتی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که در طرح های متنوع تولید می شود از نمونه های جذاب این نوع ماگ می توان به لیوان حرارتی دسته قلبی اشاره کرد. این نوع لیوان ها نسبت به دمای بالای نوشیدنی که در آن ها ریخته می شود واکنش نشان می دهند و طرح و تصویر روی آن ها نمایان خواهد شد. در دمای محیط این نوع لیوان مانند یک لیوان معمولی مشکی رنگ است؛ ولی با ریختن مایع داغ درون آن نوشته یا تصویر روی آن به یک باره ظاهر می شود.

سفارش چاپ لیوان تبلیغاتی

22

یکی از روش های تبلیغات ارزان قیمت و ماندگار برای کسب و کارها و مشاغل گوناگون استفاده از چاپ لیوان تبلیغاتی است که می تواند محصولات و خدمات یک شرکت یا سازمان را در ذهن مشتری ماندگار کند. با هر بار استفاده از لیوان تبلیغاتی که روی آن لوگو یا نام برند چاپ شده است در ذهن مخاطب نام کسب و کار زنده می شود. علاوه بر این قیمت ماگ با طرح دلخواه بسیار مقرون به صرفه است که باعث شده این هدیه تبلیغاتی بسیار مورد استقبال افراد قرار بگیرد و فروش بالایی داشته باشد.

جمع بندی

چاپ لیوان تبلیغاتی با استفاده از روش های چاپ سابلیمیشن و سیلک  UV روی انواع ماگ با جنس های مختلف وجود دارد. بر روی این ماگ ها و لیوان ها می توان انواع لوگوی شرکت یا رستوران یا نام هر کسب و کار دیگری را چاپ کرد و از این طریق به سهولت و با قیمت پایین برند خود را تبلیغ نمود. یکی از پرکاربردترین نوع ماگ ها، لیوان جادویی حرارتی است که در زمینه تبلیغات محبوبیت بالایی دارد. خرید اینترنتی ماگ حرارتی از فروشگاه آنلاین عکسچاپ به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27daov