دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 07:34
رپرتا آگهی/
کد خبر: 33152

گنجی که در کسب و کارخود به دست آوردم

با ایجاد کسب و کاری جدید در زمینه پارچه و پتو تصمیم گرفتم فعالیت خود را در بستر اینترنت ادامه دهم که به ثروت بسیاری دست پیدا کردم و در مدت بسیار کوتاهی با ثروتی که از طریق این کسب و کار به دست آوردم توانستم برای افراد بسیاری به صورت مستقیم زمینه اشتغالزایی را فراهم کنم.

قیمت پارچه نساجی بروجرد

یکی از پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار پارچه ملحفه ای است که قیمت پارچه نساجی بروجرد خواستگاه این محصول و شهر تولید کننده ملحفه های مرغوب نام گرفته است.

ملحفه یا همان ملافه در طرح ها و مدل های گوناگون در رنگ بندی فوق العاده رنگارنگوجود دارد، همچنین در متراژ های ۲، ۵/۲، ۳ متر با عرض ۲ متر عرضه می گردد که ضخامت این گونه پارچه نسبت به پارچه های دیگر کمتر است.

پارچه ها نسبت به جنس و رنگ و ابعاد قیمت های متنوعی دارند و قیمت پارچه ملحفه ای ایرانی بروجرد بسیار مقرون به صرفه است.

تولیدی ها و کارگاه های نساجی بسیاری در این شهر قرار دارد و خب واضح است که وقتی محصولی در یک منطقه فراوان یافت شود، بازار رقابتی شکل می گیرد که به راحتی می توان در آن منطقه گشتی زد و محصول را با پایین ترین قیمت بدست آورد.

در ادامه موضوع بیان شده در بالا باید این موضوع را اضافه نمود که برای بدست آوردن قیمت پارچه ملحفه بروجرد هیچ لزومی ندارد که به نساجی های همان شهر برویم، زیرا می شود به صورت غیر حضوری از طریق فضای مجازی و سایت های ایجاد شده برای فروش پارچه های باکیفیت محصول مورد نظر را سفارش دهیم.

یکی از مزایای قابل ذکر در خرید و فروش اینترنتی این است که پس از چند روز سفارش شما توسط اداره پست و پستچی به راحتی در درب خانه تحویل داده می شود که این موضوع موجی می گردد در وقت و زمان صرفه جویی شود.

 

قیمت پارچه کرپ مازراتی

امروزه پارچه های بسیار متنوعی در بازار به فروش می رسد و یکی از انواع آن قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک وارداتی می باشد که با قیمت های متفاوتی عرضه می شود، در این مطلب درباره اینکه پارچه کرپ چیست؟ چند نوع پارچه کرپ داریم؟ و کدام پارچه کرپ بهتر است؟ صحبت خواهیم کرد که به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر با این نوع پارچه آشنا شوید.

کرپ به پارچه هایی گفته می شود که از ابریشم تولید شده است و ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد که برای دوخت انواع مانتو و لباس مجلسی مناسب می باشد.

این پارچه، در انواع مختلفی تولید شده و هرکدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این روزها از پارچه کرپ مازراتی ترک علاوه بر مانتو، در دوخت کت و شلوار مجلسی هم به کار می برند، نوع ضخیم این پارچه، ایستادگی بسیار خوبی دارد و کت وشلوار دوخته شده با این پارچه بسیار خاص و شکیل می باشد.

علاوه بر کت و شلوار مجلسی، در دوخت مانتو اداری هم از این نوع پارچه استفاده می کنند چرا که علاوه بر ایستادگی خوبی که دارد، در تمام رنگ ها موجود می باشد و برای استفاده در محل کار و اداره بسیار مناسب است، در ادامه می توانید با انواع پارچه های مازراتی بیشتر آشنا شوید.

 

8

قیمت پتو

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، قیمت پتو مسافرتی چهارخونه همواره مورد توجه علاقه‌مندان به این طرح پتوهای مسافرتی بوده است.

و بسیاری از این افراد به دنبال استعلام قیمت این کالا در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این کالا هستند.

البته لازم به ذکر است که مشتریان این نوع پتوها (پتوهای مسافرتی) علاوه بر افراد عادی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز هستند.

که به منظور فرآهم آوردن آسایش حداکثری برای مسافران و میهمانان خود اقدام به خرید این مدل پتوها می‌نمایند تا افرادی که تنها عادت به استفاده از پتوهای مسافرتی در تمام فصول سال دارند.

از امکانات رفاهی مورد نیازشان در این امکان برخوردار باشند.

در این‌جا و در مورد قیمت پتو مسافرتی چهارخونه باید بگوییم که با توجه به وجود تعداد بالای برندها و تولیدکنندگان این کالا، قیمت این محصول تا حد زیادی به نام برند تولیدکننده آن بستگی دارد

7

مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kdro