چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 05:59
رپرتا آگهی/
کد خبر: 33118

با بادام در دریای ثروت شنا کردم

وقتی نوبت به خلق ثروت می ‌رسد، باید ذهنیت پولی مثبتی داشته باشید. افراد ثروتمند متفاوت فکر می‌ کنند، ثروتمند شدن کار و تعهد می ‌خواهد. امروزه جوانان زیادی با این فرمول توانسته اند به موفقیت و ثروت برسند مثل من. به پیشنهاد یکی از دوستانم، کارم را در حوضه بادام و انواع آن آغاز کرد و پس از مدتی با تلاش و پشتکار توانستم به ثروت برسم.

بادام سنگی درجه یک

از مغز بادام بسیار تازه و خوشمزه و شیرین به صورت تنقلات و در کنار آجیل و خشکبار دیگر و یا به عنوان تزئین بر انواع دسر و یا در انواع غذا از خلال و پودر بادام استفاده نمود. می توان بهترین نمونه از بادام سنگی درجه یک را در میزان بالا و با قیمت و نرخ بسیار مناسب و ارزان خریداری نمود و در وقت لزوم تعداد بادام را شکست.

 

بادام سنگی شیرین

بادام دارای طعم شیرین و خوشمزه ای است و این محصول یکی از خوش خوراک ترین نمونه از انواع آجیل موجود در بازار است که متاسفانه به همین دلایل برخی از افراد در مصرف بادام سنگی شیرین زیاده روی می کنند.

می دانید که همیشه از فیبر گیاهی به عنوان یک محصول عالی و پر خاصیت یاد شده است اما اگر میزان مصرف این محصول در بدن بسیار زیاد شود.

از مواردی که ممکن است با زیاده روی در خوردن بادام سنگی در بدن ایجاد شود افزایش سموم بدن است.

مورد دیگر این که بادام سنگی دارای مقداری ویتامین ای است که در صورت مصرف بالا ممکن است مقدار این ویتامین در بدن افزایش و در نهایت در انعقاد خون اختلال ایجاد شود.

در مواردی به خونریزی منجر شود تمام این موارد با این که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد اتفاقاتی بسیار نادر می باشند.

 

233

مغز بادام کوهی

عموما مغز بادام کوهی به این دلیل در تقویت قلب و کارکرد صحیح آن از ‌تاثیرگذار ترین مواد خوراکی می باشد لذا پزشکان نوین نیز برای تجویز وعده ‌غذایی سالم، مصرف مغزیجات مفید از جمله مغز بادام کوهی را برای بیماران قلب و ‌عروق پیشنهاد می دهند تا بتوانند مکمل عالی را با درمان شیمیایی تجویز شده ‌جهت بهبود سریع و کارآمد داشته باشند. ‌

از بادام فرآورده های مختلفی نظیر روغن، شیر، کره و خمیر بادام بدست می آید، بادام منبع سرشار از کلسیم است و برای رشد استخوانها و نیز سالم نگه داشتن آنها نقش بسزایی دارد.

همچنین می تواند از پوکی و یا نرمی استخوان جلوگیری کند، مصرف بادام برای کودکان و نوجوانانی که در سن رشد هستند می ‌تواند نقش موثر و بسزایی در رشد آنها داشته باشد، پوسته قهوه‌ای بادام سرشار از آنتی اکسیدان است پس سعی کنید بادام را بدون پوست قهوه ای آن نخورید زیرا اساساً بی ‌خاصیت می‌ شود.

322

مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbpj6