جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 05:57
رپرتا آگهی/
کد خبر: 33117

با اینترنت روند رشد کسب و کارم را چند برابر کردم

باید برای افزایش فروش در دنیای امروز، علم دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. من با فراگیری این دانش در مدت زمان بسیار کوتاه به سود بالایی دست پیدا کردم. در ادامه با محصولات حوزه ی کاری بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

سیم و کابل ضد حریق

مشخصات سیم و کابل ضد حریق معمولا از جنس آنیل با درجه بندی یک می باشد این نوع مواد اولیه برای تولید انواع سیم و کابل مفتول مناسب می باشد که نمونه های با کیفیتی از آن تولید می شود. سیم و کابل ضد حریق انواع مختف دارد.

در درجه بندی نوع دوم این سیمها برای انواع کابل و ‌سیمهای نیمه افشان استفاده می شود این دو ‌نوع درجه بندی دارای مقاومت حرارتی یکسانی هستند.

به گونه ای که در بازه دمایی منفی ۳۰ الی هفتاد درجه دارای کارایی مناسبی هستند به دلیل مقاومت دمایی خوبی که برای این سیمها وجود دارد.

همان طور‌ که گفتیم یکی از محصولاتی که از برند ضد حریق تولید و عرضه می شود سیم افشان می شود این‌ سیم افشانها به عنوان یکی‌ از پر‌کاربرد ترین انواع سیمها در اتصالات و انتقال برق می باشند.

از این نوع سیمها در سیم کشیهای ساختمان و برق منازل استفاده‌ می شود هر نوع سیم کشی داخل ساختمان که به منظور تامین برق یک‌ مجموعه استفاده شود را می توان از سیم افشانهای ضد حریق به کار برد.

 

سیم و کابل برتر

این محصول از قطعات مختلفی همچون هادی، عایق، فلز، پلیمر و غیره ساخته شده است. سیم و کابل برتر قیمت متفاوتی دارد.

در مجموع کیفیت هر کدام از آنها به صورت مستقیم بر روی کیفیت محصول نهایی تاثیر می گذارد.

هادی در سیم و کابل به قسمتی گفته می شود که جریان برق در آن جاری بوده و از این طریق فرایند نقل و انتقال قابل انجام است.

این قسمت در جنسهای گوناگونی همچون مسی و یا آلومینیومی وجود دارد عایق نیز به بخشی می گویند که جریان برق در آن وجود نداشته و به بخش هادی چسبیده شده است.   کابل های شیلد دار دارای لایه ای به عنوان محافظ داخلی می باشند ، این دارا بودن محافظ این امکان را به کابل می دهد تا بتواند اطلاعات داخل کابل را حفظ کرده و از وارد شدن صدمه به مدار برای مدت کوتاهی جلوگیری کند . از طرفی اگر این شیلد وجود نداشته باشد ممکن است کابل ها در مجاورت میدان های مغناطیسی هم دچار اختلال شده و باعث ایجاد نویز و امواج مخرب در مدار شوند.

 

32

سیم برق فشار قوی

سیم برق ایرانی به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند مورد پسند کشور های زیادی هستند، از این رو شرکت های بازرگانی با مشاهده این استقبال ها به رقابت با یکدیگر برخواسته و این محصول را به کشور های همسایه صادر می نمایند. سیم برق فشار قوی از قیمت خوبی برخوردار است.

تجارت لازمه هر کشور برای پیشرفت می باشد یکی از محصولاتی که در حرفه تجارت جای خود را باز کرده است، سیم برق می باشد.

تجارت سیم برق نقش مهمی بر صادرات این محصول و افزایش اقتصاد کشور ایران دارا می باشد و افرایش میزان تولید سیم برق باعث افزایش صادرات این محصول نیز می شود.

کیفیت سیم برق های ایرانی در بازار جهانی باعث شده تا مشتریان برای این محصول ایرانی پول بیشتری پرداخت نمایند که این امر اقتصاد کشور را رونق می بخشد.

21

مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdpg8