شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/11 03:41
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 32801

بهترین توصیه که مرا به ثروت رساند چه بود

در ابتدا که می خواستم وارد یک حوزه برای فعالیت و کسب درآمد شوم، تصور می کردم سرمایه ام را باید بر روی محصول متمرکز کنم اما مدت ها بعد متوجه شدم سرمایه گزاری اصلی باید بر روی خودم صورت بگیرد و از همین طریق توانستم یک فرد موفق در عرصه تولید کشمش شوم و در ادامه برخی از محصولات خود را معرفی خواهم کرد.

کشمش سبز تیزابی

یکی از مواردی که برای خریداران محصول کشمش سبز تیزابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به خصوص برای ساکنین اروپا این مورد می باشد که محصول آیا ارگانیک می باشد یا خیر آیا از محلول تیزاب در تهیه کشمش استفاده شده یا نه. همچنین قیمت و خواص محصولی که می خواهند آن را خریداری بکنند همواره از پارامترهایی بوده و می باشد که در خرید خود لحاظ می کنند.

به خصوص بعد از قضیه ای که در سال 2019 برای محصولاتی که برای صادرات به اروپا ارسال می شد پیش آمد و این اتفاق وضع قوانینی بود که طبق آنها باید تمام محصولاتی که قرار است به اروپا صادر شود هیچگونه آثار از سموم و یا آفت کشها و یا هر مورد دیگری که باعث به خطر افتادن سلامت انسان باشد نباید در محصول باشد.

 

کشمش سبز پلویی

یکی از خوراکیهایی که امروزه از طرفدارهای زیادی برخوردار می باشد کشمش سبز پلویی آفتابی و تیزابی می باشد که از خاصیت فراوانی برخوردار می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. استفاده از کشمش پلویی برای بسیاری از غذاهای ایران همچون: عدس پلو کاربرد دارد و می توانید با استفاده از آن فایده و طعم غذای خودتان را چندین برابر کنید. این کشمش بیدانه دارای کلسیم فراوانی می باشد و افرادی که از پوکی استخوان و درد مفاصل رنج می برند می توانند از این کشمشها برای سلامتی خودشان استفاده داشته باشند.

لازم به ذکر است به دلیل این که از انتی اکسیدانها فراوانی برخوردار می باشد می تواند از سلولها در بدن محافظت کند و باعث افزایش سیستم ایمنی در بدن افراد شود. بهتر است بدانید یکی از خوراکیهایی که به صورت ارگانیک و طبیعی خشک می شود کشمش پلویی آفتابی می باشد که از میوه انگور بدون هسته بوجود می آید و افراد می توانند آن را به صورت خالی یا همراه با غذاهایشان میل کنند.

 

ی

کشمش تیزابی طلایی

برای این که کشمش تیزابی طلایی را سریعتر خشک کنند از محلول شیمیایی به نام تیزاب استفاده می کنند. محلول شیمیایی تیزاب محلولی است که تشکیل شده از موادی نظیر کربنات پتاسیم، روغن سبزه و آب که بعد از ترکیب این مواد با یکدیگر محلول تیزاب به دست می آید که بعد از آماده شدن این محلول انگور را به این محلول آغشته می کنند و سپس انگوری که آغشته به تیراب هست را در مکانی قرار می دهند که خشک شود و بعد از مدت زمان کوتاهی خشک می شود.

اما تیزاب چه تغییری در انگور ایجاد می کند که باعث می شود انگور زودتر آب خود را از دست بدهد؟ هنگامی که تیزاب بر روی کشمش پلویی تاکستان قرار می گیرد باعث می شود که حفره و سوراخهایی بر روی پوسته انگور ایجاد شود که این حفره ها نقش بسزایی در تبخیر آب موجود در انگور دارند و باعث تسریع در روند خشک کردن انگور می شوند.

ب

مطلب فوق رپر تاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bkd7